سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فروش بخاری گلخانه ای , تولید کننده هیتر صنعتی , انواع هیتر کابینتی , ساخت هیتر مرغداری , سیستم گرمایش صنعتی , سیستم گرمایش گلخانه , سیستم گرمایش مرغداری , انواع بخاری استیل , قیمت بخاری رادیاتوری ,

شرکت دمادژ؛ برترین تولید کننده انواع بخاری و هیتر گلخانه ای و صنعتی (کوره هوای گرم) در ظرفیت ها و ابعاد مختلف با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت گرمایش و سرمایش بوده و هیترهای تولید شده توسط این مجموعه بهترین گزینه گرمایشی برای محیط های بزرگ مانند گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن های تولید و پرورش قارچ، سالن ها و کارگاه های صنعتی، مساجد و حسینیه ها، سالن های اجتماعات، سالن های ورزشی و ... می باشد. این شرکت با: - تحویل محصولات در سریع ترین زمان ممکن - مشاوره رایگان تلفنی و بازدید از محل پروژه  - تولید محصولات با مصرف انرژی کم تر (سیستم رادیاتوری)، ایمنی بالا، عمر مفید طولانی، هزینه تعمیر و نگهداری فوق العاده کم و اسکلت پیچ و مهره ای با قابلیت دِمونتاژ در وقت و هزینه شما صرفه جویی می نماید و با: - گارانتی و ضمانت محصولات - خدمات پس از فروش - مشاوره و پشتیبانی توسط کارشناسان فنی - امکان بازدید از خط تولید کارخانه تجربه خریدی مطمئن و با رضایت خاطر را برای شما فراهم می کند.    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش انواع بخاری و هیتر گلخانه ای و صنعتی (کوره هوای گرم)

فروش انواع بخاری و هیتر گلخانه ای و صنعتی (کوره هوای گرم)

فروش انواع بخاری و هیتر گلخانه ای و صنعتی (کوره هوای گرم)
خیابان امام خمینی - خیابان امام رضا - بلوار پروفسور میردامادی

damadejpasargad@gmail.com
۱۲۶

توضیحات

شرکت دمادژ؛ برترین تولید کننده انواع بخاری و هیتر گلخانه ای و صنعتی (کوره هوای گرم) در ظرفیت ها و ابعاد مختلف با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت گرمایش و سرمایش بوده و هیترهای تولید شده توسط این مجموعه بهترین گزینه گرمایشی برای محیط های بزرگ مانند گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن های تولید و پرورش قارچ، سالن ها و کارگاه های صنعتی، مساجد و حسینیه ها، سالن های اجتماعات، سالن های ورزشی و ... می باشد.

این شرکت با:

- تحویل محصولات در سریع ترین زمان ممکن

- مشاوره رایگان تلفنی و بازدید از محل پروژه 

- تولید محصولات با مصرف انرژی کم تر (سیستم رادیاتوری)، ایمنی بالا، عمر مفید طولانی، هزینه تعمیر و نگهداری فوق العاده کم و اسکلت پیچ و مهره ای با قابلیت دِمونتاژ

در وقت و هزینه شما صرفه جویی می نماید و با:

- گارانتی و ضمانت محصولات

- خدمات پس از فروش

- مشاوره و پشتیبانی توسط کارشناسان فنی

- امکان بازدید از خط تولید کارخانه

تجربه خریدی مطمئن و با رضایت خاطر را برای شما فراهم می کند.

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.