سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- نایلون آبیاری 90 سانتی متری , نایلون آبیاری , قیمت نایلون عرض 90 آبیاری , استاندارد نایلون 90 سانتیمتری آبیاری , پلاستیک عرض 90 , نایلون عریض , نایلون پلی اتیلن کشاورزی , تولید انواع نایلون کشاورزی , تولید نایلون کشاورزی ,

نایلون آبیاری با استفاده از پلی اتیلن با چگالی پایین و پلی اتیلن با چگالی بالا و مواد اولیه بازیافت شده تولید می گردد . علاوه بر آن نایلون های آبیاری قابل بازیافت می باشند و تهدیدی برای محیط زیست حساب نمی شوند . این محصول کاربرد های وسیعی دارد اما بیشترین کاربرد آن در قسمت کشاورزی وساخت و ساز میباشد که برای سفت کاری به کار گرفته می شود . در حمل و نقل نیز برای محافظت بار از عوامل خارجی ، برای بسته بندی اسباب و اثاثیه ، پوشاننده ی سقف برای جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و برای عایق کاری اجزای بیرونی ساختمان ها ، استفاده در صنایع کشاورزی برای ابیاری به کار میرود . برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت www.pooshesh-plastic.ir شوید. آدرس دفتر مرکزی:خیابان پانزده خرداد،نرسیده به پله های نوروز خان،پاساژ بوذرجمهری،طبقه همکف ،پلاک 15 دفتر مرکزی:5-55583104-55626111-021 آدرس کارخانه:حسن آباد،شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار سروستان،بلوار مهستان،گلسرخ 8،پلاک 4 تلفن کارخانه:63-56232360-021 همراه : 09122856676

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نایلون آبیاری

نایلون آبیاری

نایلون آبیاری
خیابان پانزده خرداد،نرسیده به پله های نوروز خان،پاساژ بوذرجمهری،طبقه همکف ،پلاک 1

pooshesh_plastic@yahoo.com
۵۲۸

توضیحات

نایلون آبیاری با استفاده از پلی اتیلن با چگالی پایین و پلی اتیلن با چگالی بالا و مواد اولیه بازیافت شده تولید می گردد .
علاوه بر آن نایلون های آبیاری قابل بازیافت می باشند و تهدیدی برای محیط زیست حساب نمی شوند .
این محصول کاربرد های وسیعی دارد اما بیشترین کاربرد آن در قسمت کشاورزی وساخت و ساز میباشد که برای سفت کاری به کار گرفته می شود .
در حمل و نقل نیز برای محافظت بار از عوامل خارجی ، برای بسته بندی اسباب و اثاثیه ، پوشاننده ی سقف برای جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و برای عایق کاری اجزای بیرونی ساختمان ها ، استفاده در صنایع کشاورزی برای ابیاری به کار میرود .

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت www.pooshesh-plastic.ir شوید.

آدرس دفتر مرکزی:خیابان پانزده خرداد،نرسیده به پله های نوروز خان،پاساژ بوذرجمهری،طبقه همکف ،پلاک 15

دفتر مرکزی:5-55583104-55626111-021

آدرس کارخانه:حسن آباد،شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار سروستان،بلوار مهستان،گلسرخ 8،پلاک 4
تلفن کارخانه:63-56232360-021

همراه : 09122856676

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.