سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سولفات پتاسیم, سولفات پتاسیم پسکو , سولفات پتاسیم چه کاربردی دارد , سولفات پتاسیم گرانوله,قیمت سولفات پتاسیم , آنالیز سولفات پتاسیم, سولفات پتاسیم برای پسته , کود سولفات پتاسیم,برای گوجه ,

سولفات پتاسیم فرمول شیمیایی K2SO نام دیگر سولفات پتاسیم : سولفات پتاس، سولو پتاس،  پتاسیم سولفات (Potassium sulfate) پتاسیم سولفات گرانوله و پودری   سولفات پتاسیم چیست؟ در صنایع شیمیایی، کشاورزی، دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد.   کود سولفات پتاسیم چیست ؟ کودهای پتاسیمی و مخصوصا سولفات پتاسیم باعث بهبود رنگ پوست میوه، افزایش قند و ویتامین سی در مرکبات و اکثر میوه ها می‌گردد به همین علت به آنها کود کیفیت گفته می شود. اندازه و بزرگی میوها نیز تا حدودی به پتاسیم بستگی دارد. کود سولفات پتاسیم یک کود شیمیایی پرمصرف است که به عنوان منبع پتاسیم و گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد و به دو صورت محلول و خشک وجود دارد. کود سولفات پتاسیم با جذب سریع می تواند به صورت خشک برای کوددهی یا به صورت محلول توسط آبیاری قطره ای و اسپری استفاده شود. عموما شکل آن به صورت کریستال­های سفید (یا بی رنگ) ، گرانول سفید و پودر سفید است که البته به صورت مایع هم وجود دارد. این ماده دارای مزه شور و تلخ است. در آب به راحتی قابل حل اس

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
پتاسیم سولفات گرانوله و پودری

پتاسیم سولفات گرانوله و پودری

پتاسیم سولفات گرانوله و پودری
میدان گلها

info@kimiakood.com
۱۲۶

توضیحات

سولفات پتاسیم

فرمول شیمیایی K2SO

نام دیگر سولفات پتاسیم : سولفات پتاس، سولو پتاس،  پتاسیم سولفات (Potassium sulfate)

پتاسیم سولفات گرانوله و پودری

 

سولفات پتاسیم چیست؟

در صنایع شیمیایی، کشاورزی، دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد.

 

کود سولفات پتاسیم چیست ؟

کودهای پتاسیمی و مخصوصا سولفات پتاسیم باعث بهبود رنگ پوست میوه، افزایش قند و ویتامین سی در مرکبات و اکثر میوه ها می‌گردد به همین علت به آنها کود کیفیت گفته می شود. اندازه و بزرگی میوها نیز تا حدودی به پتاسیم بستگی دارد.

کود سولفات پتاسیم یک کود شیمیایی پرمصرف است که به عنوان منبع پتاسیم و گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد و به دو صورت محلول و خشک وجود دارد.

کود سولفات پتاسیم با جذب سریع می تواند به صورت خشک برای کوددهی یا به صورت محلول توسط آبیاری قطره ای و اسپری استفاده شود.

عموما شکل آن به صورت کریستال­های سفید (یا بی رنگ) ، گرانول سفید و پودر سفید است که البته به صورت مایع هم وجود دارد.

این ماده دارای مزه شور و تلخ است. در آب به راحتی قابل حل است اما در اتانول قابل حل نیست. کود سولفات پتاسیم به صورت گرانول هایی در اندازه های مختلف تولید می شود ولی تولید کنندگان معمولا ذرات ریز (کوچکتر از ۰.۰۱۵ میلی متر) تولید می کنند تا قدرت انحلال این کود افزایش یابد.

کود سولفات پتاسیم معمولاً برای بهبود عملکرد و کیفیت گیاهان در حال رشد به خاک هایی که قادر به تأمین کافی این ماده مغذی نیستند، اضافه می شود.

این کود هم به صورت جامد و هم مایع وجود دارد . برای گیاهان آپارتمانی و گلخانه ایی می توان از کود مایع سولفات پتاسیم که به صورت محلول در بزار وجود دارد، استفاده نمود

 

کاربردهای سولفات پتاسیم

  • جهت بهبود رشد و کیفیت محصولات کشاورزی (فعال کردن واکنش های آنزیمی ، سنتز پروتئین ها ، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها)
  • مواد شیمیایی کشاورزی (غیر آفت کش)
  • در صنایع غذایی به عنوان عطر و طعم­ دهنده و همچنین به عنوان جایگزین نمک طعام
  • در تولید مواد شیمیایی و افزودنی­های شیمیایی
  • کاتالیست
  • مواد شیمیایی آزمایشگاهی
  • در صنعت شیشه سازی و نظامی

 

زمان درست استفاده  از کود سولفات پتاسیم

سبزی هایی نظیر اسفناج ، گوجه فرنگی ، کرفس و کاهو  به مقدار زیادی به سولفات پتاسیم نیاز دارند. این کود به بهبود تولید محصولاتی مانند غلات ، گندم، ذرت، پنبه، یونجه و بادام زمینی  و سیب زمینی کمک می کند. از آنجاییکه اکثر گیاهان پتاسیم مورد نیاز خود را در مراحل اولیه رشد جذب می­کنند، بنابراین بهترین زمان کوددهی هنگام کاشت محصول و یا در مراحل اولیه رشد است. به دلیل حلالیت بالای که دارد می توان در زمان قبل از کاشت محصولات زراعی و یا همراه با کود اوره به صورت سرک استفاده نمود.

بهترین زمان مصرف کود سولفات پتاسیم در درختان میوه بعد از گلدهی و در زمان رشد میوه می‌باشد.

بهتر است از این کود در زمانی که زمین خالی است استفاده نکنید چون باران باعث شستشوی آن از خاک می شود.

توجه

  • با برخی محصولات از جمله محصولات پایه نیتروژنی ناسازگار است.
  • در مورد کودهای پتاسیم دار توصیه می شود که هنگام استفاده چندسانتی متر با دانه فاصله داشته باشند و در کنار بذر با فاصله چندسانتی به طور نواری اعمال شوند.
  • استفاده زیاد از این کود باعث مسمومیت گیاه می شود.
  • از ترکیب این کود با کلسیم و یا ترکیبات کلسیمی و مس پرهیز نمایید.
  • به دلیل جذب بالای رطوبت از انبار داری بلند مدت این کود پرهیز کنید.

جهت تعیین میزان دقیق مصرف کود سولفات پتاسیم حتما با یک کارشناس کشاورزی مشورت نمایید.

سولفات پتاسیم ،سولفات پتاسیم پسکو،سولفات پتاسیم چه کاربردی دارد،سولفات پتاسیم گرانوله ، قیمت سولفات پتاسیم ،آنالیز سولفات پتاسیم ،سولفات پتاسیم برای پسته،کود سولفات پتاسیم  برای گوجه،سولفات پتاسیم داناتک ، قیمت کود سولفات پتاسیم گرانوله،خواص کود سولفات پتاسیم گرانوله،قیمت کود سولفات پتاسیم دولتی،خرید کود سولفات پتاسیم گرانوله،کود سولفات پتاسیم پودری،کاربرد سولفات پتاسیم در کشاورزی،سولفات پتاسیم ایرانی،فروش سولفات آمونیوم ایرانی،کود سولفات پتاسیم برای انگورخرید سولوپتاس، سولو پتاس، پتاسیم سولفات،پتاسیم سولفات گرانوله و پودری،کود سولفات پتاسیم، قیمت سولفات پتاسیم،کاربرد سولفات پتاسیم،فروشنده سولفات پتاسیم،فروش سولفات پتاس،آنالیز سولفات پتاس،جاذب رطوبت،پتاسیم سولفات،کاربرد سولفات پتاس،سولفات پتاسیم ایرانی، سولفات پتاسیم گرانوله،قیمت سولفات پتاسیم،سولفات پتاسیم پودری،سولفات پتاسیم سنگی، سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه،کاربرد سولفات پتاسیم،فروشنده سولفات پتاسیم،فروشندگان سولفات پتاسیم،سولفات پتاسیم برای پسته ،سولفات پتاسیم ازبکستان،کود سولفات پتاسیم،کود سولفات پتاسیم گرانوله،سولوپتاس برای انگور،سولوپتاس برای باواریا،سولوپتاس برای پیاز،سولوپتاس مایع،سولو پتاس وارداتی،سولوپتاس خارجی،کود پتاس، Potassium sulfate

 

 

جهت دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

کیمیا کود

09120185621

09120710192

09368505287

02188970261
info@kimiakood.com
www.kimiakood.com

 

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.