سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- واش بتن سنگ,

ظر به تکنولوژی تولید این نوع محصولات (vibro compaction under vacuum) که باعث بالارفتن فوق العاده مقاومت می گردد ، محصولات فول بادی سالار را می توان در کلیه فضاهای صنعتی با بار ترافیکی بالا، بام ها ، پارکینگ ها ، انباری ها ، کف سوله ها ی صنعتی ، مراکز آموزشی و بهداشتی (جهت زیر کف پوش ها ) و ... استفاده نمودیکی از بزرگترین مزیت های محصولات تولید شده در مجتمع کارخانجات سالار ابعاد بی نظیر 40×40، 40×60، 60×60 ، 61×121 و پله هایی از همان طرح و رنگ است ؛ که سبب ایجاد تمایز این محصولات است. این امر علاوه بر زیبایی ، سرعت اجرا در هنگام نصب را افزایش می دهد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تِرازو(terrazzo)موزاسنگ فول بادی

تِرازو(terrazzo)موزاسنگ فول بادی

تِرازو(terrazzo)موزاسنگ فول بادی
سهروردی شمالی خیابان کوروش پلک 57

salarsangone@gmail.com
۵۱

توضیحات

ظر به تکنولوژی تولید این نوع محصولات (vibro compaction under vacuum) که باعث بالارفتن فوق العاده مقاومت می گردد ، محصولات فول بادی سالار را می توان در کلیه فضاهای صنعتی با بار ترافیکی بالا، بام ها ، پارکینگ ها ، انباری ها ، کف سوله ها ی صنعتی ، مراکز آموزشی و بهداشتی (جهت زیر کف پوش ها ) و ... استفاده نمودیکی از بزرگترین مزیت های محصولات تولید شده در مجتمع کارخانجات سالار ابعاد بی نظیر 40×40، 40×60، 60×60 ، 61×121 و پله هایی از همان طرح و رنگ است ؛ که سبب ایجاد تمایز این محصولات است.

این امر علاوه بر زیبایی ، سرعت اجرا در هنگام نصب را افزایش می دهد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.