سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فروش پرلیت, پرلیت, پرلیت خام, پرلیت منبسط شده, perlite, زمین کاو, زمینکاو, zaminkav,

خواص پرلیت خام  پرلیت های خام ناپایدارند و با گذشت زمان شروع به تبلور می‌کنند و سپس خاصیت اصلی خود را از دست می‌دهند. همچنین هنگامی که پرلیت خام است در حالت خنثی بوده و روی مزه، بو و رنگ مواد هیچگونه تأثیری ندارد. پرلیت خام در اسیدهای آلی و معدنی قابل حل نیست و در بازهای قوی بسته به دما و مدت زمان تماس می‌تواند حل شود. فروش پرلیت خواص پرلیت منبسط قطر ذرات پرلیت پس از افزایش حجم حدود ۳ برابر و حجم آن ۲۷ برابر می‌گردد. چگالی پرلیت خام حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب است که پس از انبساط، چگالی آن حدودا کمتر از ده درصد چگالی اولیه، یعنی حدود ۳۰ الی ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب می شود. (بطور میانگین در اغلب موارد حدود ۱۵۰-۱۰۰ کیلوگرم در مترمکعب . نحوه خرید و ارتباط با شرکت شرکت زمین کاو www.zaminkav.com info@zaminkav.com تلفن: 3-88385541-021 موبایل شرکت: 09365077781  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
پرلیت خام و منبسط

پرلیت خام و منبسط

پرلیت خام و منبسط
تهران- شهرک غرب

zaminkav1@gmail.com
۱۹۷

توضیحات

خواص پرلیت خام

 پرلیت های خام ناپایدارند و با گذشت زمان شروع به تبلور می‌کنند و سپس خاصیت اصلی خود را از دست می‌دهند. همچنین هنگامی که پرلیت خام است در حالت خنثی بوده و روی مزه، بو و رنگ مواد هیچگونه تأثیری ندارد. پرلیت خام در اسیدهای آلی و معدنی قابل حل نیست و در بازهای قوی بسته به دما و مدت زمان تماس می‌تواند حل شود.

فروش پرلیت

خواص پرلیت منبسط

قطر ذرات پرلیت پس از افزایش حجم حدود ۳ برابر و حجم آن ۲۷ برابر می‌گردد. چگالی پرلیت خام حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب است که پس از انبساط، چگالی آن حدودا کمتر از ده درصد چگالی اولیه، یعنی حدود ۳۰ الی ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب می شود. (بطور میانگین در اغلب موارد حدود ۱۵۰-۱۰۰ کیلوگرم در مترمکعب .

نحوه خرید و ارتباط با شرکت

شرکت زمین کاو

www.zaminkav.com

info@zaminkav.com

تلفن: 3-88385541-021

موبایل شرکت: 09365077781

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.