سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- کلمات کلیدی, فروش بنتونیت, بنتونیت, سموم گردی یا دانه‌ای,

بنتونیت ماده ای معدنی از خانواده رس ها است که یکی از کانی های تشکیل دهنده آن مونت موریونیت نام دارد. سموم بصورت گرد و یا محلول روغنی تهیه می‌شوند مونت موریونیت‌ها یکی از چندین نوع پودری می‌باشند که در فرمول سموم گردی یا دانه‌ای شکل قابل حل در آب وجود دارند به دلیل  خواص آنتی باکتریالی مونت موریونیت، در این سموم به عنوان ناقل جهت علف‌کشی و دفع آفات نباتی استفاده می شود. فروش بنتونیت در ژاپن بنتونیت برای تهیه حشره کش‌ها مصرف می شود و حدود 13 درصد کل مصرف بنتونیت زاپن گزارش شده است.   نحوه خرید و ارتباط با شرکت شرکت زمین کاو www.zaminkav.com info@zaminkav.com تلفن: 3-88385541-021 موبایل شرکت: 09365077781  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
پنتونیت سموم

پنتونیت سموم

پنتونیت سموم
شهرک غرب

zaminkav1@gmail.com
۱۷۷

توضیحات

بنتونیت ماده ای معدنی از خانواده رس ها است که یکی از کانی های تشکیل دهنده آن مونت موریونیت نام دارد. سموم بصورت گرد و یا محلول روغنی تهیه می‌شوند مونت موریونیت‌ها یکی از چندین نوع پودری می‌باشند که در فرمول سموم گردی یا دانه‌ای شکل قابل حل در آب وجود دارند به دلیل  خواص آنتی باکتریالی مونت موریونیت، در این سموم به عنوان ناقل جهت علف‌کشی و دفع آفات نباتی استفاده می شود.

فروش بنتونیت

در ژاپن بنتونیت برای تهیه حشره کش‌ها مصرف می شود و حدود 13 درصد کل مصرف بنتونیت زاپن گزارش شده است.

 

نحوه خرید و ارتباط با شرکت

شرکت زمین کاو

www.zaminkav.com

info@zaminkav.com

تلفن: 3-88385541-021

موبایل شرکت: 09365077781

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.