سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- اسپری جوهر مگنافلاکس,مگنافلاکس,اسپری جوهر,اسپری 7HF,مگنافلاکس 7HF,اسپری جوهر مگنو فلاکس,7HF,بازرسی فنی,فرهان گستر,

اسپری MTمدل 7HF برند MAGNAFLUX اسپری تست ذرات مغناطیسی MT ساخت MAGNAFLUX  انگلستان تست ذرات مغناطیسی MT یک روش آزمون غیرمخرب  NDT برای تشخیص عیوب و ترک های سطح و زیر سطحی در مواد آهنی است . روش آزمون شامل استفاده از میدان مغناطیسی خارجی یا اعمال جریان الکتریکی در داخل ماده است که شار مغناطیسی را در مواد تولید می کند . سپس ذرات رنگی قابل مشاهده بر روی سطح تست با اسپری پاشیده می شوند . وجود عیوب سطح سطحی یا نزدیک به سطح در مواد ، موجب انحراف در شار مغناطیسی می شود که سبب نشت میدان مغناطیسی در عیوب می گردد.ذرات مغناطیسی بوسیله میدان سطح در عیوب جذب می شوند و به لبه های ترک ها و عیوب می چسبند و شکل عیوب را نشان می دهند .  اسپری ترکیبات تست ذرات مغناطیسی  MT  مگنافلاکس MAGNAFLUX MT Spray  شامل اسپری رنگ سفید  WCP2 و اسپری جوهر مشکی INK  می باشد . اسپری ذرات مغناطیسی با پایه نفتی برای ترک یابی به روش MT غیرفلورسنت ( مرئی ) مورد استفاده قرار می گیرد . اسپری جوهر مشکی 7HF 

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
اسپری جوهر مگنافلاکس 7HF

اسپری جوهر مگنافلاکس 7HF

اسپری جوهر مگنافلاکس 7HF
تهرانسر-بلواراصلی

farhangostarjoonob@gmail.com
۳۸۷

توضیحات

اسپری MTمدل 7HF برند MAGNAFLUX

اسپری تست ذرات مغناطیسی MT ساخت MAGNAFLUX  انگلستان

تست ذرات مغناطیسی MT یک روش آزمون غیرمخرب  NDT برای تشخیص عیوب و ترک های سطح و زیر سطحی در مواد آهنی است . روش آزمون شامل استفاده از میدان مغناطیسی خارجی یا اعمال جریان الکتریکی در داخل ماده است که شار مغناطیسی را در مواد تولید می کند . سپس ذرات رنگی قابل مشاهده بر روی سطح تست با اسپری پاشیده می شوند . وجود عیوب سطح سطحی یا نزدیک به سطح در مواد ، موجب انحراف در شار مغناطیسی می شود که سبب نشت میدان مغناطیسی در عیوب می گردد.ذرات مغناطیسی بوسیله میدان سطح در عیوب جذب می شوند و به لبه های ترک ها و عیوب می چسبند و شکل عیوب را نشان می دهند

اسپری ترکیبات تست ذرات مغناطیسی  MT  مگنافلاکس MAGNAFLUX MT Spray  شامل اسپری رنگ سفید  WCP2 و اسپری جوهر مشکی INK  می باشد .

اسپری ذرات مغناطیسی با پایه نفتی برای ترک یابی به روش MT غیرفلورسنت ( مرئی ) مورد استفاده قرار می گیرد . اسپری جوهر مشکی 7HF به دلیل ساختار فشرده ذرات مغناطیسی ، نشانه های واضح و قوی از ترک و عیوب را فراهم می کند . اسپری تست MT برای تست میدان ، بازرسی های نقطه ای و مکان هایی که پردازش توده ای غیر عملی مناسب است زیرا الگوی گسترده برای پوشش دادن مناطق بزرگ برای بازرسی سریع تر در حین بازرسی لوله و سازه های بزرگ آسان می کند . اسپری ترک یاب 7 HF اغلب با اسپری کنتراست سفید WCP2 برای بهبود کنتراست و افزایش حساسیت بازرسی استفاده می شود .

مشخصات فنی :

  • برند : MAGNAFLUX
  • مدل : 7HF
  • پایه  : نفتی
  • حجم : 400ML
  • محصول : انگلیس

کاربرد ها :

  • تعیین محل عیوب سطحی و زیر سطحی 
  • شناسایی ترک های ریز و متوسط
  • تست میدان
  • بازرسی های نقطه ای
  • بازرسی های در طول سرویس
  • قطعات ماشینی 
  • سطوح سبک
  • نواحی دور از دسترس

 

شرکت پترو فرهان گستر جنوب واردکننده برند‌های مطرح تجهیزات جوشکاری و بازرسی فنی و NDT از سراسر دنیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

 

02165565901

02144584619

02144584671

09902782086

09034119385

09359338452

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.