سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- پخش پلاستیک,پلاستیک فروشی,پخش عمده پلاستیک,

پخش پلاستیک ایران در تهران ، مرکز فروش و پخش عمده پلاستیک ، بلور و لوازم خانگی می باشد . ما با داشتن صدها محصول متنوع از ده ها کارخانه ی تولید کننده پلاستیک ایرانی و خارجی در خدمت همکاران عزیز می باشیم . محصولات با کیفیت ، رنگبندی متنوع ، قیمت تمام شده پایین و ... از مزایای خرید از پخش پلاستیک ایران می باشد. سعی ما این است تا با ارائه خدمات عالی به فروشگاه های پلاستیک در سراسر کشور شما را در تهیه هر چه سریع تر و مناسب تر محصولات مورد نیاز یاری نمائیم . برای دیدن محصولات ما پخش پلاستیک ایران را در گوگل جستجو کنید و عضو شبکه های اجتماعی ما شوید تا تازه ترین محصولات بازار را مشاهده نمایید.برای دریافت لیست قیمت به روز کارخانه های پلاستیک ایران با همکاران فروش ما در تماس باشید. تلفن تماس : 09124721467 تلفن تماس : 09927984634

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
پخش پلاستیک ایران

پخش پلاستیک ایران

iranplastic.net@gmail.com
۳۳۵

توضیحات

پخش پلاستیک ایران در تهران ، مرکز فروش و پخش عمده پلاستیک ، بلور و لوازم خانگی می باشد . ما با داشتن صدها محصول متنوع از ده ها کارخانه ی تولید کننده پلاستیک ایرانی و خارجی در خدمت همکاران عزیز می باشیم . محصولات با کیفیت ، رنگبندی متنوع ، قیمت تمام شده پایین و ... از مزایای خرید از پخش پلاستیک ایران می باشد. سعی ما این است تا با ارائه خدمات عالی به فروشگاه های پلاستیک در سراسر کشور شما را در تهیه هر چه سریع تر و مناسب تر محصولات مورد نیاز یاری نمائیم . برای دیدن محصولات ما پخش پلاستیک ایران را در گوگل جستجو کنید و عضو شبکه های اجتماعی ما شوید تا تازه ترین محصولات بازار را مشاهده نمایید.برای دریافت لیست قیمت به روز کارخانه های پلاستیک ایران با همکاران فروش ما در تماس باشید.

تلفن تماس : 09124721467

تلفن تماس : 09927984634

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.