سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- هانیول , Honeywell , هانیول در مشهد , دوربین مدار بسته , دوربین در مشهد , تحت شبکه ,

سیستم های نظارت تصویری Honeywell ویژگی اصلی سیستم های نظارت تصویری Honeywell، اطمینان و قابلیت یکپارچگی با دیگر سیستم هاست که این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید تمام چالش های حفاظتی حال و آینده خود را کاملا برطرف سازید. راهکار ما استفاده از دوربین ها و NVR های تحت شبکه می باشد. طیف گسترده ای از دوربین های Honeywell راهکارهای ضبط تصاویر را برای هر نوع کاربردی با وضوح تصویر بالا و استثنایی در پهنای باندی کمتر ارائه می دهد و با طراحی منحصر بفرد جهت یکپارچه سازی در تمامی راهکارهای حفاظتی مناسب می باشد. از دیگر قابلیت های این سیستم ها، نصب و راه اندازی آسان و کارکرده ساده است که امکانتصمیم گیری بهتر و سریعتر را برای حفاظت موثر از جان و مال انسان ها فراهم می آورد. بهبود قابلیت دسترسی : کاربران برای مشاهده تصاویر دوربین ها به سرورها با تجهیزات مانیتورینگ وابسته نیستند و به اطلاعات و تصاویر از طریق کامپیوتر، موبایل و ... از هر نقطه و در هر زمان دسترسی دارند. کاهش زمان نصب و هزینه ها : پروژه های تحت شبکه به سرعت و سهولت با ابزارهای auto-discovery راه اندازی می

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دوربین تحت شبکه هانیول Honeywell در مشهد

دوربین تحت شبکه هانیول Honeywell در مشهد

دوربین تحت شبکه هانیول Honeywell در مشهد
مشهد بلوار ناصر خسرو 09373164411

taraneh_tp2000@yahoo.com
۸۹۹

توضیحات

سیستم های نظارت تصویری Honeywell

ویژگی اصلی سیستم های نظارت تصویری Honeywell، اطمینان و قابلیت یکپارچگی با دیگر سیستم هاست که این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید تمام چالش های حفاظتی حال و آینده خود را کاملا برطرف سازید.

راهکار ما استفاده از دوربین ها و NVR های تحت شبکه می باشد. طیف گسترده ای از دوربین های Honeywell راهکارهای ضبط تصاویر را برای هر نوع کاربردی با وضوح تصویر بالا و استثنایی در پهنای باندی کمتر ارائه می دهد و با طراحی منحصر بفرد جهت یکپارچه سازی در تمامی راهکارهای حفاظتی مناسب می باشد.

از دیگر قابلیت های این سیستم ها، نصب و راه اندازی آسان و کارکرده ساده است که امکانتصمیم گیری بهتر و سریعتر را برای حفاظت موثر از جان و مال انسان ها فراهم می آورد.

بهبود قابلیت دسترسی :

کاربران برای مشاهده تصاویر دوربین ها به سرورها با تجهیزات مانیتورینگ وابسته نیستند و به اطلاعات و تصاویر از طریق کامپیوتر، موبایل و ... از هر نقطه و در هر زمان دسترسی دارند.

کاهش زمان نصب و هزینه ها :

پروژه های تحت شبکه به سرعت و سهولت با ابزارهای auto-discovery راه اندازی می شوند.

از آنجا که دوربین های تحت شبکه دارای میدان دید وسیع تر از دوربین های آنالوگ هستند، شما می توانید با نصب تعداد کمتری از دوربین ها در پروژه های متوسط و بزرگ هزینه ها را کاهش دهید.

گسترش پذیری :

در سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه محدودیتی در وسعت پروژه ندارید و می توانید یک تا صد دوربین را به صورت یکجا پیاده سازی کنید.

همکاران گرامي جهت دريافت ليست قيمت محصول مذبور ميتوانند با شماره زیر تماس حاصل فرمايند.

مديريت فروش خانم ميلاني : 09373164411

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.