سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- چاپ سالنامه چاپ سررسید سررسید سالنامه شرکت تیج تیج استور هدایای تبلیغاتی چاپ و تبلیغات سر رسید اروپایی دفترچه یادداشت ساک پارچه ای ست مدیریتی ,

    روکش ترمو از بهترین و جذابترین روکشهای جلد برای سررسید و دفتر یادداشت است.ترمو از خانواده ی چرمهای مصنوعی است و دارای زیردستی نرم و لطیف می باشد و دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است.   ازینرو برای ساخت جلدهای سررسید اروپائی که دارای گوشه های گرد است،بسیار مناسب است.همچنین یکی دیگر از ویژگیهای اصلی روکش ترمو داغی پذیری بسیار خوب آن است که درمحل ضرب داغی،طرح ما علاوه بر گودشدگی،تغییر رنگ نیز خواهد داد و آرم و لوگوی ما نسبت به جلد تیره تر خواهد شد.   این سررسید شامل 192 صفحه می باشد که 144 صفحه ی آن مناسب برای یادداشت و مابقی صفحات مربوط به اطلاعات تقویمی سال و اطلاعات تکمیلی در انتهای سررسید می باشد.   تلفن تماس : ۸۸۸۹۷۵۶۷ الی ۹ موبایل: 09395141106 https://tijco.com https://tijstore.com  info@tijco.com  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سررسید ماه شمار ترمو

سررسید ماه شمار ترمو

سررسید ماه شمار ترمو
آدرس: تهران ، خیابان جردن ، بالاتر از میرداماد خیابان تابان غربی پ ۶۷ واحد ۴

ibnstads@gmail.com
۲۹۰

توضیحات

 

 

روکش ترمو از بهترین و جذابترین روکشهای جلد برای سررسید و دفتر یادداشت است.ترمو از خانواده ی چرمهای مصنوعی است و دارای زیردستی نرم و لطیف می باشد و دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است.

 

ازینرو برای ساخت جلدهای سررسید اروپائی که دارای گوشه های گرد است،بسیار مناسب است.همچنین یکی دیگر از ویژگیهای اصلی روکش ترمو داغی پذیری بسیار خوب آن است که درمحل ضرب داغی،طرح ما علاوه بر گودشدگی،تغییر رنگ نیز خواهد داد و آرم و لوگوی ما نسبت به جلد تیره تر خواهد شد.

 

این سررسید شامل 192 صفحه می باشد که 144 صفحه ی آن مناسب برای یادداشت و مابقی صفحات مربوط به اطلاعات تقویمی سال و اطلاعات تکمیلی در انتهای سررسید می باشد.

 

تلفن تماس : ۸۸۸۹۷۵۶۷ الی ۹

موبایل: 09395141106

https://tijco.com

https://tijstore.com

 info@tijco.com

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.