سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- چاپ سالنامه چاپ سررسید سررسید سالنامه شرکت تیج تیج استور هدایای تبلیغاتی چاپ و تبلیغات سر رسید اروپایی دفترچه یادداشت ساک پارچه ای ست مدیریتی ,

    نوع جلد: ترمو نوع کاغذ: تحریر 100 و 70 گرم ابعاد: 13 در 21 نوع صحافی : ته دوخت دارای پاکت و کش نگهدارنده   سررسید یا سالنامه دفتری است دست‌ نویس یا چاپ‌ شده که در مورد رویدادهای اتفاق‌ افتاده در یک سال اطلاعاتی می‌دهد. سررسید روزشمار  اروپایی تیج 352 صفحه (176 برگ) دارد که 296 صفحه از آن تقویم است. هر صفحه مختص به یک روز و پنجشنبه و جمعه در یک صفحه قرار دارند. 28 صفحه در ابتدای سررسید، لحظه سال تحویل مطابق با ساعت جمهوری اسلامی، مطابقت سال شمسی با میلادی و قمری، دعای تحویل سال، صفحه مشخصات دارنده، تعطیلات رسمی، مناسبت ها و…   را داراست و 28 صفحه در انتها یک برگ تقویم میلادی همان سال، چک لیست سفر، سایت های مهم و کاربردی دارد. جلد سررسید روزشمار تیج ترمو است؛ ترمو نوعی چرم مصنوعی است که زیر دست خوب و نرم و لطیفی دارد.   تمام کاغذ های این سررسید کرم رنگ است که از خستگی زود هنگام چشم جلوگیری می کند و خطوط طوسی آن باعث می شود که نگارش زیباتری داشته باشید.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سررسید روزشمار ترمو

سررسید روزشمار ترمو

سررسید روزشمار ترمو
آدرس: تهران ، خیابان جردن ، بالاتر از میرداماد خیابان تابان غربی پ ۶۷ واحد ۴

ibnstads@gmail.com
۲۸۳

توضیحات

 

 

نوع جلد: ترمو

نوع کاغذ: تحریر 100 و 70 گرم

ابعاد: 13 در 21

نوع صحافی : ته دوخت

دارای پاکت و کش نگهدارنده

 

سررسید یا سالنامه دفتری است دست‌ نویس یا چاپ‌ شده که در مورد رویدادهای اتفاق‌ افتاده در یک سال اطلاعاتی می‌دهد.

سررسید روزشمار  اروپایی تیج 352 صفحه (176 برگ) دارد که 296 صفحه از آن تقویم است. هر صفحه مختص به یک روز و پنجشنبه و جمعه در یک صفحه قرار دارند.


28 صفحه در ابتدای سررسید، لحظه سال تحویل مطابق با ساعت جمهوری اسلامی، مطابقت سال شمسی با میلادی و قمری، دعای تحویل سال، صفحه مشخصات دارنده، تعطیلات رسمی، مناسبت ها و…

 

را داراست و 28 صفحه در انتها یک برگ تقویم میلادی همان سال، چک لیست سفر، سایت های مهم و کاربردی دارد. جلد سررسید روزشمار تیج ترمو است؛ ترمو نوعی چرم مصنوعی است که زیر دست خوب و نرم و لطیفی دارد.

 

تمام کاغذ های این سررسید کرم رنگ است که از خستگی زود هنگام چشم جلوگیری می کند و خطوط طوسی آن باعث می شود که نگارش زیباتری داشته باشید.

 

نوع صحافی این سررسید ته دوخت با مقاومت بالا در برابر پارگی برگه هاست. لبه های کار گرد است و در انتها پاکتی برای نگهداری کاغذ های مورد نیاز دارد. یک کش نگهدارنده که بر دور سررسید کشیده می شود موجب می شود تا محتویات پاکت امن بماند.
خوبی سررسید روزشمار به این است که شما در واقع نوعی دفتر یادداشت تاریخ دار دارید.

 

تلفن تماس : ۸۸۸۹۷۵۶۷ الی ۹

موبایل: 09395141106

https://tijco.com

https://tijstore.com

 info@tijco.com

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.