سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- درب صنعتی درب سریع درب رولاپ درب فولداپ,

درب رولاپ سریع السیر : درب سریع،درب صنعتی،درب سریع بند،درب بالا رونده سریع، درب هوابند سریع. مشخصات فنی درب رولاپ سریع  : درب های رولاپ  سریع السیر از پی وی سی و  الیاف بافته شده ابریشمی ساخته شده است     درب رولاپ سریع السیر دارای سرعت باز شو 80 تا 130 سانتی متر بر ثانیه و تحمل باد40 تا80 کیلومتر بر ساعت  با ابعاد استاندارد   تا 4/5*4/5 متر،  با قابلیت نصب انواع سنسورمتا ل وراداروچشمی و انواع سنسورهای ایمنی است. مشخصات کاربردی درب رولاپ سریع بازشو :    درب های رولاپ سریع جهت جدا سازی انبارها از سالن تولید ، محیط های داخلی سالن ها و کارخانجات مانند انبار و سالن تولید، اتاقهای تمیز و درب بیرونی جهت تردد ماشین آلات  و جلوگیری از تبادل هوااستفاده می شود .  درب های صنعتی رولاپ  با سرعت بالا برای عملیات سریع و عایق طراحی شده است. شما می توانید ترافیک افراطی خود را برای برنامه های داخلی و خارجی مدیریت کن

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
درب رولاپ سریع بازشو

درب رولاپ سریع بازشو

درب رولاپ سریع بازشو
کرج مهرویلا بلوار دانش آموز خیابان دوم ساختمان مهرگان

persian.mabna.door@gmail.com
۵۲۵

توضیحات

درب رولاپ سریع السیر :

درب سریع،درب صنعتی،درب سریع بند،درب بالا رونده سریع، درب هوابند سریع.

مشخصات فنی درب رولاپ سریع  :

درب های رولاپ  سریع السیر از پی وی سی و  الیاف بافته شده ابریشمی ساخته شده است  

  درب رولاپ سریع السیر دارای سرعت باز شو 80 تا 130 سانتی متر بر ثانیه و تحمل باد40 تا80 کیلومتر بر ساعت  با ابعاد استاندارد   تا 4/5*4/5 متر،  با قابلیت نصب انواع سنسورمتا ل وراداروچشمی و انواع سنسورهای ایمنی است.

مشخصات کاربردی درب رولاپ سریع بازشو :

   درب های رولاپ سریع جهت جدا سازی انبارها از سالن تولید ، محیط های داخلی سالن ها و کارخانجات مانند انبار و سالن تولید، اتاقهای تمیز و درب بیرونی جهت تردد ماشین آلات  و جلوگیری از تبادل هوااستفاده می شود .

 درب های صنعتی رولاپ  با سرعت بالا برای عملیات سریع و عایق طراحی شده است. شما می توانید ترافیک افراطی خود را برای برنامه های داخلی و خارجی مدیریت کنید. این مدل با سرعت بالا رول در درب، یکی از موفق ترین درب سریع است، درب رولاپ سریع السیر انعطاف پذیر برای برنامه های کاربردی مختلف و همچنین با طراحی دوام بالا نیز مناسب برای استفاده درازمدت صنعتی است، سیستم قابل انعطاف و قابل اعتماد است که شما می توانید برای سالها استفاده کنید. این درب سریع را می توان برای بسیاری از صنایع استفاده شود همچنین می تواند طراحی برای شرایط خاص درب انجام شود. اگر به عایق در ناحیه ترافیکی نیاز دارید، یکی از درب های رولینگ ما بهترین کمک شما خواهد بود.

صنعت پرشین مبنا  در خدمت توانایی مهندسی خود برای ارائه بهترین محصول برای مشتریان خود، انعطاف پذیری مناسب، سطح بالای کیفیت و ایمنی و خواص قابل مقایسه با قیمت مناسب برای کاربر  صنعت پرشین مبنا  است. ما همیشه برای حل نیازهای مشتری با بیشترین راه حل موثر متمرکز شده ایم.

 

شرکت صنعت پرشین مبنا

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.