سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فروش بنتونیت, بنتونیت, بنتونیت خوراکی, توکسین بایندر, جذب آمونیاک, بنتونیت سدیم, مقرون به صرفه,bentonite,

بنتونیت نوعی ماده معدنی بسیار مفید و کارا می باشد که در انواع صنایع قایل استفاده می باشد. از جمله این صنایع می توان به صنعت دام و طیور و آبزیان اشاره کرد که یکی از روش های استفاده در این صنعت در خوراک آن می باشد. فروش بنتونیت   بنتونیت را می توان بعنوان پلت بایندر جهت چسباندن و یکپارچه کردن غذای دام استفاده نمود. این ماده معدنی خاصیت توکسین بایندری جذب و دفع سموم و از بین بردن آفلاتوکسین و مایکو توکسین ها را دارد و همچنین با جذب گاز آمونیاک و افزایش راندمان سیستم گوارش و بالا بردن ph شکنبه و افزایش چربی شیر به محصول دهی دام کمک می نماید. فروش بنتونیت    همچنین وجود بنتونیت در بستر دام داری ها باعث بهبود کیفیت بستر و جذب آمونیاک می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمایید. فروش بنتونیت     نحوه خرید و ارتباط با شرکت: شرکت زمین کاو www.zaminkav.com info@zaminkav.com تلفن: 3-88385541-021 موبایل شرکت: 09365077781  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش بنتونیت  و خواص بنتونیت در خوراک دام (Bentonite)

فروش بنتونیت و خواص بنتونیت در خوراک دام (Bentonite)

فروش بنتونیت و خواص بنتونیت در خوراک دام (Bentonite)
zaminkav1@gmail.com
۷۸

توضیحات

بنتونیت نوعی ماده معدنی بسیار مفید و کارا می باشد که در انواع صنایع قایل استفاده می باشد. از جمله این صنایع می توان به صنعت دام و طیور و آبزیان اشاره کرد که یکی از روش های استفاده در این صنعت در خوراک آن می باشد.

فروش بنتونیت  

بنتونیت را می توان بعنوان پلت بایندر جهت چسباندن و یکپارچه کردن غذای دام استفاده نمود. این ماده معدنی خاصیت توکسین بایندری جذب و دفع سموم و از بین بردن آفلاتوکسین و مایکو توکسین ها را دارد و همچنین با جذب گاز آمونیاک و افزایش راندمان سیستم گوارش و بالا بردن ph شکنبه و افزایش چربی شیر به محصول دهی دام کمک می نماید.

فروش بنتونیت  

 همچنین وجود بنتونیت در بستر دام داری ها باعث بهبود کیفیت بستر و جذب آمونیاک می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمایید.

فروش بنتونیت  

 

نحوه خرید و ارتباط با شرکت:

شرکت زمین کاو

www.zaminkav.com

info@zaminkav.com

تلفن: 3-88385541-021

موبایل شرکت: 09365077781

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.