سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- درب درب سریع درب صنعتی درب رولاپ درب فولداپ درب سکشنال درب سوله درب سرد خانه درب آشیانه درب شیشه ای درب اضطراری درب ضد حریق رمپ رمپ بارگیری موبایل رمپ تجهیزات بارگیری رمپ متحرک high speed door ,

شرکت صنعت پرشين مبنا در زمينه ساخت – طراحي- نصب و راه اندازي انواع درب هاي صنعتي و سريع السير و انواع تجهيزات بارگيري فعاليت دارد و در اين زمينه آماده همکاري با کارخانجات و شرکتها مي باشد . درب هاي سکشنال از جنس پانلهاي دو جداره فومدار به ضخامت 4 سانتيمتر تا ابعاد 6.5*6.5 به صورت VL و HL وزاويه دار قابل نصب مي باشد . هنگردر ها از جنس PVC دوجداره با الياف بافته شده ابريشمي باشد . فريم اين درب ها به نسبت کارآيي آلومينيومي يا گالوانيزه مي باشد وتا ابعاد 50 متر در عرض و 80 متر ارتفاع قابل اجرا مي باشد همراه با قابليت نصب سنسور متال و ردار و چشمي . درب هاي رولاپ از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو 80 تا 130 سانتي متربر ثانيه و تحمل باد 40 تا 80 کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد 4.5*4.5 . درب هاي فولداپ از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو 80 تا 130 سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد 80 تا 140 کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد 6.5*6.5 . چادر بارگيري از PVC و لاستيک هاي مقاوم با اسکلت گالوانيزه و الومينيوم . قابل نصب روي سرکوهاي بارگيري

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
درب صنعتی اتوماتیک

درب صنعتی اتوماتیک

درب صنعتی اتوماتیک
کرج مهرویلا بلوار دانش آموز خیابان دوم ساختمان مهرگان

persian.mabna.door@gmail.com
۴۸۸

توضیحات
شرکت صنعت پرشين مبنا در زمينه ساخت – طراحي- نصب و راه اندازي انواع درب هاي صنعتي و سريع السير و انواع تجهيزات بارگيري فعاليت دارد و در اين زمينه آماده همکاري با کارخانجات و شرکتها مي باشد .
درب هاي سکشنال از جنس پانلهاي دو جداره فومدار به ضخامت 4 سانتيمتر تا ابعاد 6.5*6.5 به صورت VL و HL وزاويه دار قابل نصب مي باشد .
هنگردر ها از جنس PVC دوجداره با الياف بافته شده ابريشمي باشد . فريم اين درب ها به نسبت کارآيي آلومينيومي يا گالوانيزه مي باشد وتا ابعاد 50 متر در عرض و 80 متر ارتفاع قابل اجرا مي باشد همراه با قابليت نصب سنسور متال و ردار و چشمي .
درب هاي رولاپ از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو 80 تا 130 سانتي متربر ثانيه و تحمل باد 40 تا 80 کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد 4.5*4.5 .
درب هاي فولداپ از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو 80 تا 130 سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد 80 تا 140 کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد 6.5*6.5 .
چادر بارگيري از PVC و لاستيک هاي مقاوم با اسکلت گالوانيزه و الومينيوم . قابل نصب روي سرکوهاي بارگيري با ابعاد 3.5*3.5 ولبه هاي 70 سانتيمتر جهت جلوگيري از اتلاف انرژي .
درب هاي رولاپ سرد خانه اي از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو 80 تا 130 سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد 40 تا 80 کيلومتر بر ساعت وتحمل برودت هوا تا 30- سانتيگراد . با ابعاد استاندارد 4.5*4.5 .
درب هاي هيبريدي از جنس PVC دوجداره با الياف بافته شده ابريشمي همراه با تيغه فومدارآلومينيوم با سرعت بازشو 80 تا 130 سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد 40 تا 80 کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد 4.5*4.5 و داراي امنيت بالا
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.