سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سایت خونگی, سایت محصولات خونگی, خونگی,

" خونگی " یک بازار متنوع و امن و آنلاین برای خرید انواع محصولات خانگی و دست ساز است. در این سایت انواع محصولات خانگی از قبیل ترشی جات، مربا و ملزومات صبحانه،  نان های طعم دار، کیک و شیرینی، دسر،تنقلات، سوسیس و کالباس خانگی، سبزیجات آماده، انواع دست سازه های هنری مثل زیورآلات، انواع عروسک و مجسمه،نمد دوزی،قلاب بافی، تن پوش های سنتی و انواع خدمات هنری و فنی دیگر عرضه می گردد. شما هم از سراسر ایران به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت طولانی می توانید سفارشات خود را ثبت و درب منزل دریافت نمایید. آدرس سایت: www.khooonei.ir  شماره تلگرام سایت جهت پذیرش تامین کنندگان :09334441286 شماره تلفن پشتیبانی:44589435-021 شماره تلفن ثبت سفارشات عمده:44508507-021

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سایت محصولات خونگی

سایت محصولات خونگی

سایت محصولات خونگی
تهرانسر - شهرک استقلال

khooonegi@yahoo.com
۸۳۰

توضیحات
" خونگی " یک بازار متنوع و امن و آنلاین برای خرید انواع محصولات خانگی و دست ساز است. در این سایت انواع محصولات خانگی از قبیل ترشی جات، مربا و ملزومات صبحانه،  نان های طعم دار، کیک و شیرینی، دسر،تنقلات، سوسیس و کالباس خانگی، سبزیجات آماده، انواع دست سازه های هنری مثل زیورآلات، انواع عروسک و مجسمه،نمد دوزی،قلاب بافی، تن پوش های سنتی و انواع خدمات هنری و فنی دیگر عرضه می گردد.
شما هم از سراسر ایران به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت طولانی می توانید سفارشات خود را ثبت و درب منزل دریافت نمایید.
آدرس سایت: www.khooonei.ir 
شماره تلگرام سایت جهت پذیرش تامین کنندگان :09334441286
شماره تلفن پشتیبانی:44589435-021

شماره تلفن ثبت سفارشات عمده:44508507-021

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.