سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سایت محصولات خوراکی خونگی,مصنوعات دست ساز,کاردستی,هنر,

" خونگی " یک بازار وسیع و امن و آنلاین برای خرید انواع محصولات خانگی و دست ساز است. انواع محصولات خانگی از قبیل ترشی جات، مربا و ملزومات صبحانه،  نان های طعم دار، کیک و شیرینی، دسر،تنقلات، سوسیس و کالباس خانگی، انواع دست سازه های هنری مثل زیورآلات،  انواع عروسک و مجسمه،نمد دوزی،قلاب بافی، تن پوش های سنتی و انواع خدمات هنری و فنی دیگر عرضه می گردد.. شما هم از سراسر ایران به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری  وبدون صرف وقت فراوان می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و درب منزل خود دریافت کنید. آدرس سایت: www.khooonei.ir شماره تلگرام سایت جهت پذیرش تامین کنندگان :09334441286 شماره تلفن پشتیبانی : 021-44589435 شماره تلفن ثبت سفارشات عمده:44508507-021  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سایت محصولات خونگی

سایت محصولات خونگی

سایت محصولات خونگی
تهرانسر غربی - شهرک استقلال

khooonegiweb@gmail.com
۹۱۳

توضیحات

" خونگی " یک بازار وسیع و امن و آنلاین برای خرید انواع محصولات خانگی و دست ساز است. انواع محصولات خانگی از قبیل ترشی جات، مربا و ملزومات صبحانه،  نان های طعم دار، کیک و شیرینی، دسر،تنقلات، سوسیس و کالباس خانگی، انواع دست سازه های هنری مثل زیورآلات،  انواع عروسک و مجسمه،نمد دوزی،قلاب بافی، تن پوش های سنتی و انواع خدمات هنری و فنی دیگر عرضه می گردد..

شما هم از سراسر ایران به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری  وبدون صرف وقت فراوان می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و درب منزل خود دریافت کنید.

آدرس سایت: www.khooonei.ir

شماره تلگرام سایت جهت پذیرش تامین کنندگان :09334441286

شماره تلفن پشتیبانی : 021-44589435

شماره تلفن ثبت سفارشات عمده:44508507-021

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.