سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- دستگاه دفع موش, دستگاه الکترونیکی دفع موش, دستگاه فراصوت جوندگان وینرتک, تله موش, مرگ موش, کشتن موش خانگی, رت, مبارزه با موش صحرایی,

آیا شما به دنبال بهترین استراتژی برای مبارزه و دفع موش از محل زندگی و کار خود هستید؟ بهترین راه خلاص شدن از موش ها این است که به سرعت مبارزه با موش را شروع کنید، شما باید اقدام فوری انجام دهید و این یک گام مهم برای دفع موش از خانه یا محل کار شماست. موش خیلی سریع میتواند در خانه و یا در محل کار شما شروع به لانه سازی کند، اگر آنها یک منبع غذا و یک سر پناه کوچک پیدا کنند که در آن احساس امنیت کنند، در آن زمان احتمالا به سختی آنجا را ترک خواهند کرد و بیرون راندن و دفع موش نیاز به زمان دارد اگر شما برنامه ایی برای دفع موش و بیرون راندن آن ها داشته باشید انجام آن بسیار آسان و ممکن است. فقط به یاد داشته باشید سریع عمل کنید که هر چه صبر کنید مبارزه و دفع موش سخت تر خواهد شد.   وینرتک تنها تولید کننده دستگاه دور کننده ی موش در ایران که دارای تاییدیه فنی انستیتو پاستور ایران می باشد.   30روز ضمانت برگشت محصول   18 ماه گارانتی تعمیر  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش دستگاه ضدموش برقی

فروش دستگاه ضدموش برقی

فروش دستگاه ضدموش برقی
http://winnertech.ir

winnertech.co@gmail.com
۱۲۸۲

توضیحات

آیا شما به دنبال بهترین استراتژی برای مبارزه و دفع موش از محل زندگی و کار خود هستید؟

بهترین راه خلاص شدن از موش ها این است که به سرعت مبارزه با موش را شروع کنید، شما باید اقدام فوری انجام دهید و این یک گام مهم برای دفع موش از خانه یا محل کار شماست.

موش خیلی سریع میتواند در خانه و یا در محل کار شما شروع به لانه سازی کند، اگر آنها یک منبع غذا و یک سر پناه کوچک پیدا کنند که در آن احساس امنیت کنند، در آن زمان احتمالا به سختی آنجا را ترک خواهند کرد و بیرون راندن و دفع موش نیاز به زمان دارد اگر شما برنامه ایی برای دفع موش و بیرون راندن آن ها داشته باشید انجام آن بسیار آسان و ممکن است. فقط به یاد داشته باشید سریع عمل کنید که هر چه صبر کنید مبارزه و دفع موش سخت تر خواهد شد.

 

وینرتک تنها تولید کننده دستگاه دور کننده ی موش در ایران که دارای تاییدیه فنی انستیتو پاستور ایران می باشد.

 

30روز ضمانت برگشت محصول

 

18 ماه گارانتی تعمیر

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.