سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی, محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار,برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی, همایش, سمینار, سیستمهای مدیریت,همایش های تخصصی , دوره های درون سازمانی,دوره های مدیریتی ,

نام دوره  : سیستم مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی 10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات موضوعات و محتوای دوره  :                 رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا                 تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری                 آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004  ISO و 10002 ISO                 طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر               

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.