سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- اسپانسر ,اسپانسرشیپ ,اسپانسرین ,رویدادی ,بازاریابی ,تبلیغات,

سلام مشارکت مالی در برگزاری برنامه های متنوع هنری ، مسابقات ورزشی ، برنامه های خاص پرمخاطب و ... که امکان دیده شدن را در اختیار مجموعه های مختلف قرار می دهد فرصت مناسبی است که شما بتوانید به معرفی برند ، خدمات و یا فعالیتهای خود با استفاده از شیوه های مختلف تبلیغاتی بپردازید . برنامه بازاریابی از نوع اسپانسرینگ پتانسیل این را دارد که از فروش کوتاه مدت پا را فراتر گذاشته و برای برند هویت ایجاد کند. استحکام یک برند 60 تا 80 درصد فروش را تضمین می‌کند و استفاده از این نکته برای رشد فروش طولانی و پایدار امری کلیدی است. این موضوع از جمله خدماتی است که شرکت رویداد گستر به آن اهتمام دارد.مجموعه رویداد گستر با طراحی اولین سامانه انحصاری اسپانسرشیپ کشور آماده دریافت پیشنهادات اسپانسرشیپ و تبلیغات رویدادی شماست. برای مدیریت مؤثر هزینه‌های اسپانسرینگ کارشناسان ماابتدا یک استراتژی مشخص اسپانسرینگ در پیش می گیرند.اینکه هدف کلی از این کار برای آن‌ها چیست، جمعیت‌شناسی مخاطبین به چه صورت است و همچنین اینکه اسپانسرینگ کدام مرحله از فرآیند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده (آگاهی، اندیشیدن، خرید و وفاداری) را

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
رویداد گستر

رویداد گستر

info@roydadgb.com
۳۰۸۰

توضیحات
سلام مشارکت مالی در برگزاری برنامه های متنوع هنری ، مسابقات ورزشی ، برنامه های خاص پرمخاطب و ... که امکان دیده شدن را در اختیار مجموعه های مختلف قرار می دهد فرصت مناسبی است که شما بتوانید به معرفی برند ، خدمات و یا فعالیتهای خود با استفاده از شیوه های مختلف تبلیغاتی بپردازید . برنامه بازاریابی از نوع اسپانسرینگ پتانسیل این را دارد که از فروش کوتاه مدت پا را فراتر گذاشته و برای برند هویت ایجاد کند. استحکام یک برند 60 تا 80 درصد فروش را تضمین می‌کند و استفاده از این نکته برای رشد فروش طولانی و پایدار امری کلیدی است. این موضوع از جمله خدماتی است که شرکت رویداد گستر به آن اهتمام دارد.مجموعه رویداد گستر با طراحی اولین سامانه انحصاری اسپانسرشیپ کشور آماده دریافت پیشنهادات اسپانسرشیپ و تبلیغات رویدادی شماست. برای مدیریت مؤثر هزینه‌های اسپانسرینگ کارشناسان ماابتدا یک استراتژی مشخص اسپانسرینگ در پیش می گیرند.اینکه هدف کلی از این کار برای آن‌ها چیست، جمعیت‌شناسی مخاطبین به چه صورت است و همچنین اینکه اسپانسرینگ کدام مرحله از فرآیند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده (آگاهی، اندیشیدن، خرید و وفاداری) را هدف قرار داده است.سپس با پیشنهادات ما از میان رویدادها و فرصت های اسپانسرشیپ سراسر کشور بهترین رویداد را انتخاب کرده و سرمایه گذاری خود را انجام می دهید. http://www.roydadgb.com info@roydadgb.com بخش بازاریابی و اسپانسرینگ رویداد گستر

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.