سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- شیشه بری غرب تهران, شیشه بری ستارخان, شیشه بری سیار,شیشه شبانه روزی,

عرضه، فروش و نصب انواع شیشه هاس ساختمانی با قیمت مناسب و بدون واسطه (مستقیم از کارگاه) فروش انواع شیشه های سکوریت لمینت شیشه های رومیزی شیشه های پله، بالکن و ... ساخت انواع پارتیشن های شیشه ای برای ادارات ساخت انواع دیوارهای شیشه ای فروش انواع شیشه جام، خم، تخت یا معمولی و ... شیشه و آینه تابان با بهره گیری از روشهای بهینه و نیروهای متخصص و مجرب با ارائه طیف گستردهای از محصولات و خدمات جهت طراحی و اجرای انواع سیستمهای مدرن و پیشرفته داخلی و نماهای ساختمان با در نظر گرفتن بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست فعال میباشد. هدف ما ارائه راه حل های مناسب و کارآمد برای انجام پروژهای مختلف شیشه و اینه و ارتقای متداوم کیفیت در ارائه محصولات و خدمات میباشد. تابان با تکیه بر سابقه ای70 ساله و بهره مندی از نیرو های کارآمد و تجهیزات مدرن، مفتخر است در خصوص مشاوره، طراحی و اجرای کلیه امور مربوط به انواع شیشه و آینه در خدمت طراحان، مهندسان، کارفرمایان و مشتریان محترم باشد. تابان آماده ارایه تمامی خدمات فنی و مشارکت در اجرای پروژه های دکوراسیون اعم از تجاری مسکونی – اداری

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
شیشه بری در غرب تهران (کارگاه شیشه و آینه تابان گلس)

شیشه بری در غرب تهران (کارگاه شیشه و آینه تابان گلس)

شیشه بری در غرب تهران (کارگاه شیشه و آینه تابان گلس)
تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، خيابان خوش شمالی، خیابان پرچم غربی، پلاک ۱۷۳.

Tabanglassmirror@gmail.com
۲۱

توضیحات
عرضه، فروش و نصب انواع شیشه هاس ساختمانی با قیمت مناسب و بدون واسطه (مستقیم از کارگاه) فروش انواع شیشه های سکوریت لمینت شیشه های رومیزی شیشه های پله، بالکن و ... ساخت انواع پارتیشن های شیشه ای برای ادارات ساخت انواع دیوارهای شیشه ای فروش انواع شیشه جام، خم، تخت یا معمولی و ... شیشه و آینه تابان با بهره گیری از روشهای بهینه و نیروهای متخصص و مجرب با ارائه طیف گستردهای از محصولات و خدمات جهت طراحی و اجرای انواع سیستمهای مدرن و پیشرفته داخلی و نماهای ساختمان با در نظر گرفتن بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست فعال میباشد. هدف ما ارائه راه حل های مناسب و کارآمد برای انجام پروژهای مختلف شیشه و اینه و ارتقای متداوم کیفیت در ارائه محصولات و خدمات میباشد. تابان با تکیه بر سابقه ای70 ساله و بهره مندی از نیرو های کارآمد و تجهیزات مدرن، مفتخر است در خصوص مشاوره، طراحی و اجرای کلیه امور مربوط به انواع شیشه و آینه در خدمت طراحان، مهندسان، کارفرمایان و مشتریان محترم باشد. تابان آماده ارایه تمامی خدمات فنی و مشارکت در اجرای پروژه های دکوراسیون اعم از تجاری مسکونی – اداری – نمایشگاهی و غیره میباشد. صنایع شیشه تابان، تامین کننده جامهای مرغوب شیشه از تولید کنندگان معتبر خارجی و داخلی میباشد. همکاران محترم میتوانند در اسرع وقت بهترین کیفیت را با قیمت مناسب از طریق تابان تهیه کنند. خدمات این شرکت در ضمینه های مشاوره، طراحی و اجرای انواع پروژهای دکوراسیون داخلی ،نرده و پله های شیشه ای ، ویترینهای تجاری و پارتیشنهای اداری و نمای ساختمان میباشد. شماره تماس: تلفن: ۶۶۹۴۲۱۵۶ - ۶۶۴۳۳۱۹۶ تله فاکس: ۶۶۴۲۲۰۶۵ موبایل: 09121051763 - ۰۹۱۲۱۱۵۵۷۱۰ پشتیبانی: Info@tabanglass.com Tabanglassmirror@gmail.com آدرس انبار و کارگاه:

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.