سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فروش کولر گلخانه ای , تولیدکننده کولر صنعتی , ساخت کولر سلولزی , انواع کولر سانتریفیوژ , قیمت کولر آکسیال , مشخصات فنی کولر سایلنت , سیستم سرمایش صنعتی , سیستم سرمایش گلخانه ای , انواع کولر 40000 ,

شرکت دمادژ؛ برترین تولید کننده انواع کولر گلخانه ای و صنعتی در ظرفیت ها و ابعاد مختلف با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت گرمایش و سرمایش بوده و محصولات تولید شده توسط این مجموعه بهترین گزینه برای محیط های بزرگ مانند گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن های تولید و پرورش قارچ، سالن ها و کارگاه های صنعتی، مساجد و حسینیه ها، سالن های اجتماعات، سالن های ورزشی، سردخانه های زیر صفر و ... می باشد. این شرکت با: - تحویل محصولات در سریع ترین زمان ممکن - مشاوره رایگان تلفنی و بازدید از محل پروژه  - تولید انواع کولرهای صنعتی در دو نوع دمپردار و بدون دمپر، با استفاده از کانال کشی یا بدون استفاده از کانال، میزان خنک کنندگی بیشتر با استفاده از پدهای سلولوزی، نصب سختی گیر آب بر روی دستگاه و عمر مفید طولانی​ در وقت و هزینه شما صرفه جویی می نماید و با: - گارانتی و ضمانت محصولات - خدمات پس از فروش - مشاوره و پشتیبانی توسط کارشناسان فنی - امکان بازدید از خط تولید کارخانه تجربه خریدی مطمئن و با رضایت خاطر را برای شما فراهم می کند.    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش انواع کولر گلخانه ای و صنعتی

فروش انواع کولر گلخانه ای و صنعتی

فروش انواع کولر گلخانه ای و صنعتی
خیابان امام خمینی - خیابان امام رضا - بلوار پروفسور میردامادی

damadejpasargad@gmail.com
۱۰۹

توضیحات

شرکت دمادژ؛ برترین تولید کننده انواع کولر گلخانه ای و صنعتی در ظرفیت ها و ابعاد مختلف با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت گرمایش و سرمایش بوده و محصولات تولید شده توسط این مجموعه بهترین گزینه برای محیط های بزرگ مانند گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن های تولید و پرورش قارچ، سالن ها و کارگاه های صنعتی، مساجد و حسینیه ها، سالن های اجتماعات، سالن های ورزشی، سردخانه های زیر صفر و ... می باشد.

این شرکت با:

- تحویل محصولات در سریع ترین زمان ممکن

- مشاوره رایگان تلفنی و بازدید از محل پروژه 

- تولید انواع کولرهای صنعتی در دو نوع دمپردار و بدون دمپر، با استفاده از کانال کشی یا بدون استفاده از کانال، میزان خنک کنندگی بیشتر با استفاده از پدهای سلولوزی، نصب سختی گیر آب بر روی دستگاه و عمر مفید طولانی​

در وقت و هزینه شما صرفه جویی می نماید و با:

- گارانتی و ضمانت محصولات

- خدمات پس از فروش

- مشاوره و پشتیبانی توسط کارشناسان فنی

- امکان بازدید از خط تولید کارخانه

تجربه خریدی مطمئن و با رضایت خاطر را برای شما فراهم می کند.

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.