سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

-

لرزه گیر برسام پلیمر تولیدکننده قطعات پلی یورتان  همانگونه که برای همه ما واضح و مبرهن است لرزش برای تمام تجهیزات در صنایع مختلف بسیار ناخوشایند و مضر می-باشد که منجر به کاهش عمر و دوام محصول می¬گردد.لرزه¬گیرها برای جلوگیری از لرزش و شوک حرارتی از قسمتی به قسمت دیگر تجهیزات و سیستم ها به کار می¬رود. لرزه گیرها معمولا از 2 جنس فلزی و پلاستیکی(پلیمری) ساخت می¬شوند. در صنعت امروز،  لرزه¬گیرها از جنس هایی ساخته می¬شوند که تنش و صدا را به خود جذب می¬کنند مانند لاستیک و پلیمر. عمده ترین کاربرد لرزه¬گیرها جلوگیری از ایجاد خستگی ناشی از ارتعاش در دستگاه سرند می¬باشد که متخصصین برسام پلیمر توانایی طراحی و ساخت انواع ضربه گیر ها از جنس پلی¬یورتان و لاستیک را دارند. این قطعات با توجه به مواد مصرفی در شرایط مختلف می¬توانند مورد استفاده قرار گیرند. 09120400124 02637851440 02637851441 کرج شهرک صنعتی ماهدشت ضربه گیر پلی یورتان سرند، لرزه گیر لاستیکی سرند،لرزه گیر لاستیکی سرند خشک کن  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
لرزه گیر لاستیکی سرند

لرزه گیر لاستیکی سرند

لرزه گیر لاستیکی سرند
کرج شهرک صنعتی ماهدشت

crm.barsam@gmail.com
۱۰۳

توضیحات

لرزه گیر

برسام پلیمر تولیدکننده قطعات پلی یورتان

 همانگونه که برای همه ما واضح و مبرهن است لرزش برای تمام تجهیزات در صنایع مختلف بسیار ناخوشایند و مضر می-باشد که منجر به کاهش عمر و دوام محصول می¬گردد.لرزه¬گیرها برای جلوگیری از لرزش و شوک حرارتی از قسمتی به قسمت دیگر تجهیزات و سیستم ها به کار می¬رود. لرزه گیرها معمولا از 2 جنس فلزی و پلاستیکی(پلیمری) ساخت می¬شوند.

در صنعت امروز،  لرزه¬گیرها از جنس هایی ساخته می¬شوند که تنش و صدا را به خود جذب می¬کنند مانند لاستیک و پلیمر.

عمده ترین کاربرد لرزه¬گیرها جلوگیری از ایجاد خستگی ناشی از ارتعاش در دستگاه سرند می¬باشد که متخصصین برسام پلیمر توانایی طراحی و ساخت انواع ضربه گیر ها از جنس پلی¬یورتان و لاستیک را دارند.

این قطعات با توجه به مواد مصرفی در شرایط مختلف می¬توانند مورد استفاده قرار گیرند.

09120400124

02637851440

02637851441

کرج شهرک صنعتی ماهدشت

ضربه گیر پلی یورتان سرند، لرزه گیر لاستیکی سرند،لرزه گیر لاستیکی سرند خشک کن

 





آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.