سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- کلمات کلیدی, فروش سیلیس, خربزه, سیلیس, واریته خاتونی, دولپه ای, واریته آناناسی, Silica, زمین کاو,

فروش سیلیس کشاورزی(silica ) استفاده از سیلیس زمین کاو برای کشت خربزه مزایای متعددی دارد که به آن به اختصار اشاره می شود. سيليس براي افزايش توليد محصول و كاهش بيماري‌ها کاربرد دارد و باعث جلوگيري از افزايش توسعه بيماري‌ها با مصرف نيتروژن بيشتر می شود. کود سیلیس بر خربزه تاثیر بسیار خوبی داشته و افزایش عملکرد در واریته خاتونی و آناناسی بسیار زیاد می باشد. فروش سیلیس میزان عناصر آهن، منگنز و روی در برگ خربزه و هم چنین وزن میوه، طول میوه، قطر میوه، تعداد میوه، تعداد شاخه های جانبی و کاهش تعداد میوه آفت زده رشد چشمگیری داشته است.سيليس محصول خربزه را افزايش مي‌دهد و پتانسيل عملكردي را بالا مي‌برد همچنین باعث رشد رويشي خربزه می شود. محلول سيليسيم رشد، نمود و عملكرد چندين گونه گياهي شامل خربزه، خرمالو، برنج، نيشكر، گندم و تعدادي از گونه هاي دولپه‌اي را زيادتر كرده است. فروش سیلیس شرکت زمین کاو تولید کننده سیلیس کشاورزی، و آماده همکاری با کلیه شرکت های تولید کود کشاورزی می باشد.   نحوه خرید و ارتباط با شرکت شرکت زمین کاو www.zaminkav.com info@zamin

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سیلیس-خربزه

سیلیس-خربزه

سیلیس-خربزه
شهرک غرب

zaminkav1@gmail.com
۱۰۳

توضیحات

فروش سیلیس کشاورزی(silica )

استفاده از سیلیس زمین کاو برای کشت خربزه مزایای متعددی دارد که به آن به اختصار اشاره می شود.

سيليس براي افزايش توليد محصول و كاهش بيماري‌ها کاربرد دارد و باعث جلوگيري از افزايش توسعه بيماري‌ها با مصرف نيتروژن بيشتر می شود. کود سیلیس بر خربزه تاثیر بسیار خوبی داشته و افزایش عملکرد در واریته خاتونی و آناناسی بسیار زیاد می باشد.

فروش سیلیس

میزان عناصر آهن، منگنز و روی در برگ خربزه و هم چنین وزن میوه، طول میوه، قطر میوه، تعداد میوه، تعداد شاخه های جانبی و کاهش تعداد میوه آفت زده رشد چشمگیری داشته است.سيليس محصول خربزه را افزايش مي‌دهد و پتانسيل عملكردي را بالا مي‌برد همچنین باعث رشد رويشي خربزه می شود. محلول سيليسيم رشد، نمود و عملكرد چندين گونه گياهي شامل خربزه، خرمالو، برنج، نيشكر، گندم و تعدادي از گونه هاي دولپه‌اي را زيادتر كرده است.

فروش سیلیس

شرکت زمین کاو تولید کننده سیلیس کشاورزی، و آماده همکاری با کلیه شرکت های تولید کود کشاورزی می باشد.

 

نحوه خرید و ارتباط با شرکت

شرکت زمین کاو

www.zaminkav.com

info@zaminkav.com

تلفن: 3-88385541-021

موبایل شرکت: 09365077781

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.