سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سافیت اتصالات سازه کلیپس HT90 براکت دبلیو تولید تایل گچی,

  هلدینگ سافیت مفتخر است در راستای تولید و توزیع اتصالات گالوانیزه با بهترین قیمت و کیفیت در کنار مشتریان عزیز باشد     اتصال آویز HT90 :از این قطعه در سقف های کاذب برای اتصال آویز به سقف اصلی استفاده می شود. این محصول در دسته اتصالات گالوانیزه قرار دارد که برای نصب درای وال ها و زیر سازی و اتصالات سقف کاذب کناف به سقف اصلی به کار گرفته می شود. این زیر سازی ها نقش اساسی را در هنگام ساخت یک سازه یا طراحی داخلی ساختمان های ایجاد می کنند. درحقیقت می توان گفت  Ht90 ها از اصلی ترین زیر سازی های یک سقف کاذب یا کناف است که باید به هنگام نصب آن ها وجود داشته باشند.   کلیپس ( بست اتصال کامل):  نقشه مهمی جهت اتصال سازه در سقف کاذب دارد. از این قطعه در سقف کاذب D112a یکپارچه ، جهت اتصال سازه حمال (فوقانی) به سازه پنل خور (تحتانی) و ایجاد یک شبکه استفاده می شود.   برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:09363693162  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
اتصالات گالوانیزه کلیپس،HT90،میخ و پیچ سافیت

اتصالات گالوانیزه کلیپس،HT90،میخ و پیچ سافیت

اتصالات گالوانیزه کلیپس،HT90،میخ و پیچ سافیت
مشهد راهنمایی 13 پلاک 8

soffituser1@gmail.com
۱۲۸

توضیحات
 
هلدینگ سافیت مفتخر است در راستای تولید و توزیع اتصالات گالوانیزه با بهترین قیمت و کیفیت در کنار مشتریان عزیز باشد
 
 
اتصال آویز HT90 :از این قطعه در سقف های کاذب برای اتصال آویز به سقف اصلی استفاده می شود. این محصول در دسته اتصالات گالوانیزه قرار دارد که برای نصب درای وال ها و زیر سازی و اتصالات سقف کاذب کناف به سقف اصلی به کار گرفته می شود.
این زیر سازی ها نقش اساسی را در هنگام ساخت یک سازه یا طراحی داخلی ساختمان های ایجاد می کنند. درحقیقت می توان گفت  Ht90 ها از اصلی ترین زیر سازی های یک سقف کاذب یا کناف است که باید به هنگام نصب آن ها وجود داشته باشند.
 
کلیپس ( بست اتصال کامل):  نقشه مهمی جهت اتصال سازه در سقف کاذب دارد. از این قطعه در سقف کاذب D112a یکپارچه ، جهت اتصال سازه حمال (فوقانی) به سازه پنل خور (تحتانی) و ایجاد یک شبکه استفاده می شود.
 
برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:09363693162
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.