سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سقف کاذب,

سقف کاذب، در دکوراسیون داخلی پیشینه طولانی دارد. در گذشته ها برای تزئین سقف مکانهای مهم همچون مساجد، کلیسا، کاخ های سلطنتی، با فاصله ای زیاد از سقف اصلی، سقف تزئین شده را به عنوان سقف ثانویه اجرا میکردند؛ که این عمل علاوه بر زیبایی محیط سبب متعادل نگه داشتن دمای داخلی (به دلیل حفظ انرژی)، آکوستیک کردن و یا تنظیم صدا با توجه به شرایط و نیاز محیط میشده است. در طی سالیان این رکن اصلی دکوراسیون داخلی پیشرفتهای چشمگیری داشته، به نوعی که اگر خواهان اجرای سقف کاذب باشید لیست بلند بالایی از انواع متریال پیش روی شما قرار خواهد گرفت. از دلایلی که سقف کاذب را برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میکنند عبارتند از: سبک بودن، ایجاد نورپردازی سقف، ایجاد طرح های مختلف، أکوستیک کردن فضا، جلوگیری از اتلاف دما، ایجاد حجم های دکوراتیو، پوشش عیوب و تاسیسات سقف اصلی، هماهنگی دیوار با سقف، و بطور کلی زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی. جهت نصب سقف کاذب باید مواردی را قبل از اقدام همچون: نوع کاربری محیط، میزان رطوبت، حرارت و دمای محیط، ارتفاع سقف و مواردی از این دست را از دست را در نظر بگیرید ؛ به عنوان م

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سقف کاذب آذران پلاست

سقف کاذب آذران پلاست

سقف کاذب آذران پلاست
Asdafgthyukilol

info@sanadata.com
۱۸۰

توضیحات

سقف کاذب، در دکوراسیون داخلی پیشینه طولانی دارد. در گذشته ها برای تزئین سقف مکانهای مهم همچون مساجد، کلیسا، کاخ های سلطنتی، با فاصله ای زیاد از سقف اصلی، سقف تزئین شده را به عنوان سقف ثانویه اجرا میکردند؛ که این عمل علاوه بر زیبایی محیط سبب متعادل نگه داشتن دمای داخلی (به دلیل حفظ انرژی)، آکوستیک کردن و یا تنظیم صدا با توجه به شرایط و نیاز محیط میشده است.

در طی سالیان این رکن اصلی دکوراسیون داخلی پیشرفتهای چشمگیری داشته، به نوعی که اگر خواهان اجرای سقف کاذب باشید لیست بلند بالایی از انواع متریال پیش روی شما قرار خواهد گرفت. از دلایلی که سقف کاذب را برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میکنند عبارتند از: سبک بودن، ایجاد نورپردازی سقف، ایجاد طرح های مختلف، أکوستیک کردن فضا، جلوگیری از اتلاف دما، ایجاد حجم های دکوراتیو، پوشش عیوب و تاسیسات سقف اصلی، هماهنگی دیوار با سقف، و بطور کلی زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی.

جهت نصب سقف کاذب باید مواردی را قبل از اقدام همچون: نوع کاربری محیط، میزان رطوبت، حرارت و دمای محیط، ارتفاع سقف و مواردی از این دست را از دست را در نظر بگیرید ؛ به عنوان مثال: اگر کاربری محیط شما مسکونی باشد بالطبع نوع طراحی و نورپردازی آن کاملا متفاوت از محیط اداری و یا تجاری است، ویا متریال مورد استفاده در محیطی همچون استخر باید متفاوت از اتاق سرور و یا آشپزخانه باشد. به همین جهت برای انتخابی درست و آگاهانه باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی تمام محصولاتی که در تولید سقف کاذب استفاده میشود را داشته باشید.

جنس هایی که عمدتا در تولید سقف ثانویه از آن استفاده میشوند شامل: پی وی سی (pvc)، طلق، ام دی اف و گچ بوده که باعث شده تا لیست شرکت های تولید کننده سقف کاذب نیز زیاد شود، و همین مسئله سبب میشود تا با طیف وسیعی از محصولات و کیفیت های متنوع و متفاوتی روبرو شوید. همچنین از دیگر ویژگی های سقف کاذب داخلی، اجرای آن به صورت ترکیبی است که سبب میشود انواع طرح های سقف کاذب را بوجود آورد. بطورمثال شما میتوانید آسمان مجازی و یا کشسان را با سقف کناف به صورت ترکیبی اجرا، و نتیجه ی شکفت انگیز آن را در درکوراسیون داخلی تان مشاهده فرمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.