سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- زئولیت, کاربرد زئولیت, زئولیت ساختمانی, سبک, آبدهی ویژه استحکام بالا عایق حرارت عایق رطوبت عایق صوت Zeolite,

در زمینه مصالح ساختمانی یکی از مهمترین گزینه‌ها بحث قیمتی است. ولی در عین حال این کاهش قیمت نباید در کیفیت نهایی تأثیر بگذارد. برای این منظور در زمینه تولید بتن و مصالح بتنی می‌توان از ماده معدنی زئولیت استفاده کرد. این کتده به دلیل وزن مخصوص کمتر نسبت به شن و ماسه و همچنین آبدهی ویژه به سیمان کیفیت نهایی محصول را بالا برد در عین حال خصوصیات ذاتی این ماده باعث استحکام محصول شده و همچنین قیمت کمتری نسبت به سایر مصالح دارد. زولیت تا حدودی عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی می‌باشد و حتماً این خصوصیات باعث ترغیب هر مصرف کننده‌ای برای امتحان کردن این ماده معدنی در ساختمانی خواهد شد.   نحوه خرید و ارتباط با شرکت شرکت زمین کاو www.zaminkav.com info@zaminkav.com تلفن: 3-88385541-021 موبایل شرکت: 09365077781

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نقش زئولیت در ساختمان (Zeolite)

نقش زئولیت در ساختمان (Zeolite)

نقش زئولیت در ساختمان (Zeolite)
شهرک غرب بلوار فرحزادی

zaminkav1@gmail.com
۲۱۴

توضیحات

در زمینه مصالح ساختمانی یکی از مهمترین گزینه‌ها بحث قیمتی است. ولی در عین حال این کاهش قیمت نباید در کیفیت نهایی تأثیر بگذارد. برای این منظور در زمینه تولید بتن و مصالح بتنی می‌توان از ماده معدنی زئولیت استفاده کرد. این کتده به دلیل وزن مخصوص کمتر نسبت به شن و ماسه و همچنین آبدهی ویژه به سیمان کیفیت نهایی محصول را بالا برد در عین حال خصوصیات ذاتی این ماده باعث استحکام محصول شده و همچنین قیمت کمتری نسبت به سایر مصالح دارد. زولیت تا حدودی عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی می‌باشد و حتماً این خصوصیات باعث ترغیب هر مصرف کننده‌ای برای امتحان کردن این ماده معدنی در ساختمانی خواهد شد.

 

نحوه خرید و ارتباط با شرکت

شرکت زمین کاو

www.zaminkav.com

info@zaminkav.com

تلفن: 3-88385541-021

موبایل شرکت: 09365077781

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.