سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- امیر سوله,سوله سازی,طراحی سوله,سوله سازی,طراحی سوله های مدرن,

طراحی و نصب سوله اداری شرکت صنایع فلزی امیر سوله، طراحی ساخت و نصب انواع سوله   به طور کلی کارایی سوله اداری می تواند به دو دسته مستقل یا وابسته تفکیک شود.  سوله اداری وابسته به سازه ای اطلاق می شود که عمدتاً به عنوان سازه تکمیلی در مجاورت مجموعه اصلی یا با فاصله اندکی از آن بنا می شود تا خدمات فرعی و جانبی اما مکمل را فراهم آورد.  این مهم به عنوان مثال می تواند در یک سوله دو قلو اتفاق بیفتد که مثلاً واحد اداری که محل برای تنظیم قراردادها، ساماندهی به اسناد دریافت و پرداخت و استقرار نیروی انسانی غیر تولیدی می باشد را از بخش تولید به طور کامل منفک نماید.   اما گاه حجم کاری که قرار است در سوله اداری انجام شود چندان زیاد نیست و تعداد نفرات محدودی می بایست به عنوان منابع انسانی در این قسمت مستقر شوند.  در چنین حالتی می توان با احداث یک بچه سوله هم به نیاز اداری مجموعه اصلی پاسخ شایسته ای را ارائه نمود.  حالت دیگر سوله اداری مستقل است که به هیچ مجموعه و نهاد دیگری وابستگی نداشته و به طور خودمختار، مشغول انجام کاری مشخص خوا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طراحی و نصب سوله اداری

طراحی و نصب سوله اداری

amirsooleh2526@gmail.com
۲۶۷

توضیحات

طراحی و نصب سوله اداری

شرکت صنایع فلزی امیر سوله، طراحی ساخت و نصب انواع سوله

 

به طور کلی کارایی سوله اداری می تواند به دو دسته مستقل یا وابسته تفکیک شود.

 سوله اداری وابسته به سازه ای اطلاق می شود که عمدتاً به عنوان سازه تکمیلی در مجاورت مجموعه اصلی یا با فاصله اندکی از آن بنا می شود تا خدمات فرعی و جانبی اما مکمل را فراهم آورد.

 این مهم به عنوان مثال می تواند در یک سوله دو قلو اتفاق بیفتد که مثلاً واحد اداری که محل برای تنظیم قراردادها، ساماندهی به اسناد دریافت و پرداخت و استقرار نیروی انسانی غیر تولیدی می باشد را از بخش تولید به طور کامل منفک نماید.

 

اما گاه حجم کاری که قرار است در سوله اداری انجام شود چندان زیاد نیست و تعداد نفرات محدودی می بایست به عنوان منابع انسانی در این قسمت مستقر شوند.

 در چنین حالتی می توان با احداث یک بچه سوله هم به نیاز اداری مجموعه اصلی پاسخ شایسته ای را ارائه نمود.

 حالت دیگر سوله اداری مستقل است که به هیچ مجموعه و نهاد دیگری وابستگی نداشته و به طور خودمختار، مشغول انجام کاری مشخص خواهد شد.

 

 تعداد این نوع کاربری سوله در خلال سال های اخیر در حال افزایش است و جالب اینکه از تنوع نسبتاً بالایی نیز برخوردار می باشد.

 اما آنچه مسلم و ثابت است اینکه در این سوله ها خبری از تولید محصول نیست و تمرکز آنها صرفاً بر روی ارائه خدمت به مشتریان می باشد؛ حال این مشتریان می توانند افراد حقیقی یا شرکت ها باشند.

 

شرکت صنایع فلزی امیر سوله

طراحی ساخت و نصب انواع سوله

تماس:
56540537
021

 56540532021

واتساپ:

09901033063

 

شماره تماس:

 09101484880

 09121185457

09121963907

 

http://amirsooleh.ir

آدرس کارخانه : شورآباد – احمدآباد - انتهای خیابان فرهنگیان ، روبروی کارخانه سپهرابرآسیا پلاک 89

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.