سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- امیر سوله,سوله سازی,طراحی سوله,سوله سازی,طراحی سوله های مدرن,

طراحی و ساخت انواع سوله اداری شرکت صنایع فلزی امیر سوله، طراحی ساخت و نصب انواع سوله   پیش از آنکه به موضوع اصلی مقاله یعنی سوله اداری بپردازیم، لازم است مقدمه ای ارائه شود که موضوع بحث و دامنه بررسی آن را بهتر تبیین نماید.    مدیران صنعتی یا صاحبان مشاغل تولیدی شخصیت های خاص و منحصر به فردی دارند؛ آنها افرادی سخت کوش و عمدتاً خود ساخته هستند که برای رسیدن به اهداف خود بسیار جنگیده اند و در برابر انواع و اقسام ناملایمات و سختی ها ایستادگی کرده اند و هرگز دست از تلاش بر نداشته اند.   در کنار تمام این ویژگی های مثبت و در خور ستایش، این مدیران یک خصلت بد هم دارند؛ جز تولید و جزئیاتی که مستقیم و غیر مستقیم، با واسطه یا بی واسطه با فرآیند تولید در ارتباط هستند، هیچ فعالیت دیگری را آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی دهند و برای آن اهمیت چندانی قائل نیستند.  لذا عمدتاً نظر مثبتی بر روی احداث سوله اداری و تفکیک مشاغل غیر تولیدی از بدنه تولید دارند.  این مدیران عمدتاً بر این باورند که هر چیزی غیر از تولید را باید به منزل

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طراحی و ساخت انواع سوله اداری

طراحی و ساخت انواع سوله اداری

amirsooleh2526@gmail.com
۲۶۰

توضیحات

طراحی و ساخت انواع سوله اداری

شرکت صنایع فلزی امیر سوله، طراحی ساخت و نصب انواع سوله

 

پیش از آنکه به موضوع اصلی مقاله یعنی سوله اداری بپردازیم، لازم است مقدمه ای ارائه شود که موضوع بحث و دامنه بررسی آن را بهتر تبیین نماید.

 

 مدیران صنعتی یا صاحبان مشاغل تولیدی شخصیت های خاص و منحصر به فردی دارند؛ آنها افرادی سخت کوش و عمدتاً خود ساخته هستند که برای رسیدن به اهداف خود بسیار جنگیده اند و در برابر انواع و اقسام ناملایمات و سختی ها ایستادگی کرده اند و هرگز دست از تلاش بر نداشته اند.

 

در کنار تمام این ویژگی های مثبت و در خور ستایش، این مدیران یک خصلت بد هم دارند؛ جز تولید و جزئیاتی که مستقیم و غیر مستقیم، با واسطه یا بی واسطه با فرآیند تولید در ارتباط هستند، هیچ فعالیت دیگری را آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی دهند و برای آن اهمیت چندانی قائل نیستند.

 لذا عمدتاً نظر مثبتی بر روی احداث سوله اداری و تفکیک مشاغل غیر تولیدی از بدنه تولید دارند.

 این مدیران عمدتاً بر این باورند که هر چیزی غیر از تولید را باید به منزله زنجیری بسته شده بر پای تولید دید؛ لذا هر ترفندی که باعث شود این قفل و زنجیرها از دست و پای تولید باز شده و چابکی تولید را از گزند تهدید مصون نگاه دارد، باید به آن توجه ویژه ای نمود.

 اینکه مدیران صنعتی راست می گویند یا اشتباه می کنند، نیاز به تحلیل وسیعی دارد که از کشش این مقاله خارج است؛ مهم این است که با هر زاویه دید و هر دیدگاهی به موضوع بنگریم، اهمیت راه اندازی سوله اداری را می توان به وضوح مشاهده نمود.

 

شرکت صنایع فلزی امیر سوله

طراحی ساخت و نصب انواع سوله

تماس:
56540537
021

 56540532021

واتساپ:

09901033063

 

شماره تماس:

 09101484880

 09121185457

09121963907

 

http://amirsooleh.ir

آدرس کارخانه : شورآباد – احمدآباد - انتهای خیابان فرهنگیان ، روبروی کارخانه سپهرابرآسیا پلاک 89

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.