سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- پرده هوا فن کویل تاسیسات تاسیسات ساختمان سرمایشی گرمایشی,

گروه صنعتی میتسویی تولید کننده تجهیزات تاسیساتی در ایران  با 25 سال سابقه درخشان در تولید پرده هوا و فن کویل   یکی از محصولات با کیفیت میتسویی از جمله پرده هوا که برای حفظ هوای تمیز داخل و برای جلوگیری از تبادل حرارت و ورود گرد و خاک و … مورد استفاده قرار می گیرد که با نصب در بالای درب ورودی و در ۹ سایز طولی و سه نوع تجاری اداری، سرمایشی، گرمایشی و صنعتی و بیش از ۱۲ مدل متفاوت باب سلیقه مصرف‌کنندگان تولید می گردد.   فن کویل میتسویی با استفاده از بهترین مواد موجود در ایران سبب آن شده است که محصولی با کیفیت عالی و در عین حال با کم ترین صدای ممکن به مصرف کنندگان ارائه دهد. تمامی این محصولات تحت گارانتی میتسویی می باشد.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فن کویل و پرده هوا میتسویی

فن کویل و پرده هوا میتسویی

فن کویل و پرده هوا میتسویی
تهران، آزادگان، احمدآباد مستوفی، خیابان انقلاب

mitsueiforms@yahoo.com
۲۶۷

توضیحات
گروه صنعتی میتسویی تولید کننده تجهیزات تاسیساتی در ایران
 با 25 سال سابقه درخشان در تولید پرده هوا و فن کویل
 
یکی از محصولات با کیفیت میتسویی از جمله پرده هوا که برای حفظ هوای تمیز داخل و برای جلوگیری از تبادل حرارت و ورود گرد و خاک و … مورد استفاده قرار می گیرد که با نصب در بالای درب ورودی و در ۹ سایز طولی و سه نوع تجاری اداری، سرمایشی، گرمایشی و صنعتی و بیش از ۱۲ مدل متفاوت باب سلیقه مصرف‌کنندگان تولید می گردد.
 
فن کویل میتسویی با استفاده از بهترین مواد موجود در ایران سبب آن شده است که محصولی با کیفیت عالی و در عین حال با کم ترین صدای ممکن به مصرف کنندگان ارائه دهد.
تمامی این محصولات تحت گارانتی میتسویی می باشد.
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.