سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- امیر سوله,سوله سازی,طراحی سوله,سوله سازی,طراحی سوله های مدرن,

سوله سازی، نصب سازه پیش ساخته توسط امیر سوله شرکت صنایع فلزی امیر سوله، طراحی ساخت و نصب انواع سوله   فرقی نمی کند که محیط کار مشاغل صنعتی را با سازه پیش ساخته یا سوله نو تدارک ببینند؛ آنچه نیاز پیشه ‌وران و صنعتگران امروز است، قبل از هر چیز، در اختیار داشتن فضای کار ایمن و مجهز می‌ باشد که صرفاً با کمک یک فضاسازی هوشمندانه قابل تحقق است.   طراحی چنین فضایی می بایست منطبق بر نیازهای واحد صنعتی بوده و با کاهش فضاهای پرت، بالاترین استفاده از زمین مورد استفاده را میسر سازد. سازه پیش ساخته منجر به احداث سوله ای می شود که به تمام جزئیات اجرایی آن قبلاً فکر شده است.   در واقع آنچه اکثر مدیران صنعتی به دنبالش هستند، این است که بتوانند در طراحی سوله تا حدودی اعمال نظر نموده و در خصوص ویژگی ‌های مختلف و ابعاد متنوع ساختاری، دخل و تصرف نمایند.   این محصول با بهره‌گیری از متریال با کیفیت و فرآیند ساخت مدرن،

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سوله سازی، نصب سازه پیش ساخته توسط امیر سوله

سوله سازی، نصب سازه پیش ساخته توسط امیر سوله

سوله سازی، نصب سازه پیش ساخته توسط امیر سوله
تهران

amirsooleh2526@gmail.com
۲۸۳

توضیحات

سوله سازی، نصب سازه پیش ساخته توسط امیر سوله

شرکت صنایع فلزی امیر سوله، طراحی ساخت و نصب انواع سوله

 

فرقی نمی کند که محیط کار مشاغل صنعتی را با سازه پیش ساخته یا سوله نو تدارک ببینند؛ آنچه نیاز پیشه ‌وران و صنعتگران امروز است، قبل از هر چیز، در اختیار داشتن فضای کار ایمن و مجهز می‌ باشد که صرفاً با کمک یک فضاسازی هوشمندانه قابل تحقق است.

 

طراحی چنین فضایی می بایست منطبق بر نیازهای واحد صنعتی بوده و با کاهش فضاهای پرت، بالاترین استفاده از زمین مورد استفاده را میسر سازد.

سازه پیش ساخته منجر به احداث سوله ای می شود که به تمام جزئیات اجرایی آن قبلاً فکر شده است.

 

در واقع آنچه اکثر مدیران صنعتی به دنبالش هستند، این است که بتوانند در طراحی سوله تا حدودی اعمال نظر نموده و در خصوص ویژگی ‌های مختلف و ابعاد متنوع ساختاری، دخل و تصرف نمایند.

 

این محصول با بهره‌گیری از متریال با کیفیت و فرآیند ساخت مدرن، آماده خدمت ‌رسانی به صنعت و کمک به رونق تولید می باشد و این سوله ‌های آماده، با تقریب بسیار خوبی با نیازهای مدیران کارآفرین مطابقت دارند.

امیر سوله قریب به سه دهه است که در زمینه عرضه با کیفیت ترین انواع سازه مشغول به فعالیت می باشد و علاوه بر بازار داخل، در حوزه صادرات سوله به کشورهای همسایه نیز فعالیت دارد.

 

شرکت صنایع فلزی امیر سوله

طراحی ساخت و نصب انواع سوله

تماس:
56540537
021

 56540532021

 09121185457

09121963907

 

واتساپ: 

09901033063
 
شماره تماس:
 09101484880

http://amirsooleh.ir

 

آدرس کارخانه : شورآباد احمدآباد - انتهای خیابان فرهنگیان ، روبروی کارخانه سپهرابرآسیا پلاک 89

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.