سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- گوگرد,گوگردمایع,گوگرد مایع,گوگردمایع غیراکسیده,گوگرد مایع غیراکسیده,محلولپاشی گوگرد,محلول پاشی گوگرد,محلولپاشی گوگرد مایع,محلول پاشی گوگرد مایع,

گوگرد از عناصر غذایی پرمصرف برای گیاهان به شمار می رود و قسمتی از هر سلول زنده است گوگرد در تولید پروتئین و کلروفیل و سایر ترکیبات حساس گیاه نقش دارد. کيفيت و راندمان محصولات کشاورزی از جمله علوفه، غلات و محصولات کشاورزی فيبردار با بکار بردن کودهای گوگردی به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.  محصولات کشاورزی که به مقدار زیادی کود نيتروژنه نياز دارند، باید به مقدار کافی گوگرد در اختيار داشته باشند تا بتوانند نيتروژن مورد نياز خود را جذب نمایند، بکار بردن کود های نیتروژنه و گوگردی با نسبت باعث بهبود کیفیت محصولات شده و از نظر اقتصادی و زیست محیطی نیز بیشتر قابل قبول است. مهم ترین علامت کمبود گوگرد در گیاهان رنگ پریدگی و کوتاهی و کوچکی بوته است، کلروز و زردی برگ ابتدا در برگ های جوان نمایان می شود، رنگ برگ ها یکنواخت و متمایل به زرد است و در شدت کمبود کاملا زرد است. این کمبود با گرمای هوا خود را بیشتر نشان میدهد، نوع خاک، مقدار ماده آلی خاک، Ph، نوع گیاه و سابقه زراعت مزرعه در مقدار گوگرد خاک نقش تعیین کننده دارد. همچنین از اثرات آن میتوان به تجمع ازت غیر پروتئین در گیاه اشاره

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
گوگرد مایع غیراکسیده

گوگرد مایع غیراکسیده

گوگرد مایع غیراکسیده
اردبیل

arad.shimy@gmail.com
۹۸۷

توضیحات

گوگرد از عناصر غذایی پرمصرف برای گیاهان به شمار می رود و قسمتی از هر سلول زنده است گوگرد در تولید پروتئین و کلروفیل و سایر ترکیبات حساس گیاه نقش دارد. کيفيت و راندمان محصولات کشاورزی از جمله علوفه، غلات و محصولات کشاورزی فيبردار با بکار بردن کودهای گوگردی به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

 محصولات کشاورزی که به مقدار زیادی کود نيتروژنه نياز دارند، باید به مقدار کافی گوگرد در اختيار داشته باشند تا بتوانند نيتروژن مورد نياز خود را جذب نمایند، بکار بردن کود های نیتروژنه و گوگردی با نسبت باعث بهبود کیفیت محصولات شده و از نظر اقتصادی و زیست محیطی نیز بیشتر قابل قبول است. مهم ترین علامت کمبود گوگرد در گیاهان رنگ پریدگی و کوتاهی و کوچکی بوته است، کلروز و زردی برگ ابتدا در برگ های جوان نمایان می شود، رنگ برگ ها یکنواخت و متمایل به زرد است و در شدت کمبود کاملا زرد است. این کمبود با گرمای هوا خود را بیشتر نشان میدهد، نوع خاک، مقدار ماده آلی خاک، Ph، نوع گیاه و سابقه زراعت مزرعه در مقدار گوگرد خاک نقش تعیین کننده دارد. همچنین از اثرات آن میتوان به تجمع ازت غیر پروتئین در گیاه اشاره کرد که مصرف آن برای حیوانات نشخوار زیان آور است و تجمع نیترات ناشی از کمبود گوگرد در گیاهان برای حیوانات سمی است.

 گوگرد عنصری است غیر محلول در آب تا زمانی که اکسید نشود در آب محلول نیست. همانند سولفات‌ها و سولفیت‌ها، گوگرد پودری جهت اصلاح خاک باید در کنار تیوباسیلوس قرار گیرد و این عمل لازمه شرایط پیچیده‌ای چون رطوبت، ماده آلی، دمای ایده آل و سطح تماس است فراهم شدن همه‌ی این شرایط زمان‌بر بوده و با نبود ماده آلی خاک کمی غیرممکن است.

گوگرد مایع غیراکسیده آرامین محلول در آب بوده و سریع‌تر جذب می‌شود. این گوگرد غیر پلی سولفید کلسیم، غیر پلی سولفید سدیم بوده و فاقد بنتونیت هست. دارای ماده آلی، پتاسیم، نیتروژن و پتاسیم هست. گوگرد غیراکسیده یعنی گوگرد کاملاً محلول و قابل جذب است و قدرت بالایی در استریل خاک دارد و با تبادل کاتیون بین ذرات رس و هیدروژن در مدت بسیار کوتاهی بافت خاک را نرم و سلِ شکنی می‌کند. گوگرد در تمام فعالیت‌های زیستی غیراکسیده است و در صورت ورود به متابولیسم گیاه، گیاه انرژی مصرف نخواهد کرد.

 

مزایای گوگرد مایع غیر اکسیده  آرامین

  1. تنظیم Ph، استریل و اصلاح خاک
  2. قارچ‌کش و نماتدکش
  3. افزایش خواص کیفی و کمی محصول
  4. کاهش اسیدیته خاک‌های آهکی و افزایش حلالیت سایر عناصر غذایی کم‌مصرف (ریزمغذی‌ها)
  5. کاهش تثبیت فسفر در خاک‌های آهکی
  6. دورکنندگی آفات (کنه، شته و تریپس و پسیل)
  7. کاهش تجمع نیترات در محصولات کشاورزی
  8. حذف بی‌کربنات از آب آبياری واک و افزایش جذب عناصر غذایی گیاه به‌ویژه ریزمغذی‌ها
  9. افزایش قدرت سیستم ایمنی گیاهان و درنتیجه توان بالاتر گیاه برای مقابله با تنش‌های زنده و غیرزنده
  10. ایجاد تعادل در متابولیسم گیاهان و بهبود سنتز پروتئین و درنتیجه رشد بهتر گیاهان

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.