سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- بهترین آموزشگاه غرب تهران , بهترین آموزشگاه شرق تهران , بهترین آموزشگاه زبان در تهران , بهترین آموزشگاه معتبر تهران , بهترین آموزشگاه زبان های خارجه , آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان فرانسه , دوره های آیلتس , مکالمه فشرده انگلیسی ,

آموزشگاه زبان ملل برگزار کننده دوره های تخصصی زبان آلمانی استفاده از برجسته ترین اساتید در زمینه تدریس آلمانی بهره گیره از نوین ترین و مدرن ترین متد های آموزشی زبان آموزان دوره آمادگی آمادگی آزمون گوته آموزشگاه زبان ملل یکی از برترین مراکز آموزش زبان خارجه در تهران و ایران است. مجموعه زبان ملل همواره در تلاش برای ارتقای سطح یادگیری زبان های خارجه در ایران بوده و امروز با گذشت بیش از ٢ دهه توانسته است با گسترش شعب خود و ایجاد هسته ای متمرکز از اساتید برجسته و توسعه حوزه های آموزشی با قدرت و فعالیت مستمر آموزش را ادامه دهد و خدمت رسانی بهتری به زبان آموزان ارائه نماید. اساتید آموزشگاه ملل از بین صدها مدرس برگزیده و با فرآیندی دقیق انتخاب می شوند که علاوه بر سطح علمی بالا قدرت انتقال فوق العاده ای نیز داشته باشند.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
:: برگزاری دوره های آیلتس،

:: برگزاری دوره های آیلتس،

:: برگزاری دوره های آیلتس،
شعبه نبرد (شرق)دفتر مرکزی (شعبه VIP):

info@melalinstitute.com
۲۸۲

توضیحات

آموزشگاه زبان ملل برگزار کننده دوره های تخصصی زبان آلمانی
استفاده از برجسته ترین اساتید در زمینه تدریس آلمانی
بهره گیره از نوین ترین و مدرن ترین متد های آموزشی زبان آموزان
دوره آمادگی آمادگی آزمون گوته
آموزشگاه زبان ملل یکی از برترین مراکز آموزش زبان خارجه در تهران و ایران است. مجموعه زبان ملل همواره در تلاش برای ارتقای سطح یادگیری زبان های خارجه در ایران بوده و امروز با گذشت بیش از ٢ دهه توانسته است با گسترش شعب خود و ایجاد هسته ای متمرکز از اساتید برجسته و توسعه حوزه های آموزشی با قدرت و فعالیت مستمر آموزش را ادامه دهد و خدمت رسانی بهتری به زبان آموزان ارائه نماید. اساتید آموزشگاه ملل از بین صدها مدرس برگزیده و با فرآیندی دقیق انتخاب می شوند که علاوه بر سطح علمی بالا قدرت انتقال فوق العاده ای نیز داشته باشند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.