سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات آتش نشانی پامچال , قرقره هوزریل , جعبه آتش نشانی , کپسول آتش نشانی , قرقره آتش نشانی , شیلنگ برزنتی , هوزریل , کپسول آتش نشانی آب و گاز ,

گروه صنعتی پامچال در سال 1361 با مدیریت آقای مهندس هراتیان تاسیس گردید و با سعی و تلاش شبانه روزی ایشان و پرسنل توانست به موفقیت چشم گیری در زمینه تولید تجهیزات آتش نشانی دست پیدا کند؛ و هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انبوه و سفارشی تجهیزات آتش نشانی اعم از جعبه های آتش نشانی ،هوزریل و کپسول های آتش نشانی با قیمت و شرایط فروش استثنایی در کشور ، ارسال به موقع و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر توانسته از پیشروان این عرصه در کشور باشد . گروه صنعتی پامچال اولین تولید کننده تجهیزات آتش نشانی  در کشور با کسب استانداردهای لازم از سامان ملی استاندارد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد ؛ علاوه بر این  کسب استانداردهای کیفیت iso 9001  و همچنین  iso/TS1004 : 2008   از شرکت GL آلمان از دیگر دستاورد های این مجموعه می باشد . گروه پامچال خدمات گسترده ای در سطح کشور و خارج کشور انجام داده از جمله همکاری با پروژه های بزرگی همچون شرکت نفت و گاز پتروشیمی ، حرمین ائمه معصومین ، بیمارستان لبافی نژاد تهران و ... .

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تجهیزات آتش نشانی پامچال

تجهیزات آتش نشانی پامچال

تجهیزات آتش نشانی پامچال
تهران یوسف آباد ، جنب میدان سلماس ، پلاک 96

pamchal.fire@yahoo.com
۲۶۹

توضیحات

گروه صنعتی پامچال در سال 1361 با مدیریت آقای مهندس هراتیان تاسیس گردید و با سعی و تلاش شبانه روزی ایشان و پرسنل توانست به موفقیت چشم گیری در زمینه تولید تجهیزات آتش نشانی دست پیدا کند؛ و هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انبوه و سفارشی تجهیزات آتش نشانی اعم از جعبه های آتش نشانی ،هوزریل و کپسول های آتش نشانی با قیمت و شرایط فروش استثنایی در کشور ، ارسال به موقع و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر توانسته از پیشروان این عرصه در کشور باشد .

گروه صنعتی پامچال اولین تولید کننده تجهیزات آتش نشانی  در کشور با کسب استانداردهای لازم از سامان ملی استاندارد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد ؛ علاوه بر این  کسب استانداردهای کیفیت iso 9001  و همچنین  iso/TS1004 : 2008   از شرکت GL آلمان از دیگر دستاورد های این مجموعه می باشد .

گروه پامچال خدمات گسترده ای در سطح کشور و خارج کشور انجام داده از جمله همکاری با پروژه های بزرگی همچون شرکت نفت و گاز پتروشیمی ، حرمین ائمه معصومین ، بیمارستان لبافی نژاد تهران و ... .

همچنین این شرکت در زمینه اعطای نمایندگی در کل کشور بسیار فعال بوده و در حال حاضر دارای بیش از 100 نماینده فعال در سطح کشور می باشد .

آدرس : تهران یوسف آباد ، جنب میدان سلماس  ، پلاک 96

تلفن : 02188024116

واتساپ : 09120129249

www.pamchalfire.com

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.