" />

سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فیلتر هواساز صنعتی, فیلتر آزمایشگاهی, فیلتر بیمارستانی, فیلتر هپا,‌ فیلتر کیسه ای, فیلتر پلیتد, فیلتر لانه زنبوری, فیلتر ویسل, فیلتر کابین رنگ,

فیلترهای ویسل به فیلترهای خورجینی، حفره ای و یا V شکل نیز معروف می باشند. مدیای فیلتر از جنس میکروفایبرگلاس و یا سنتیتیک با چین های خیلی ریز و بهم فشرده مدیا با جداکننده های پلاستیکی حرارتی و یا چسب های مختلف، با فریم فیلتر از جنس ABS و یا پلی استیرن می باشد که بسترهای چین خورده را به شکل Vدر خود جای داده و با چسب های مخصوص درزگیری و هوابندی (sealed) می شود. نوید فیلتر آماده است انواع فیلترهای سفارشی و خاص هواساز صنعتی مشتریان را با ابعاد موردنیاز با عالیترین مدیای ایرانی و خارجی، و کیفیت عالی ، ارسال به سراسر کشور تولید نماید. راههای ارتباطی : دفتر مرکزی: 44785100-44785200-09388007830-09121779599 همچنین از محصولات شرکت در شبکه های مجازی با شماره های های همراه ذکر شده یا ای دی : navidfilter80@ در ایسنتاگرام، فیس بوک، توییتر، واتس اپ، لینکدین و .... بازدید بفرمایید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فیلتر ویسل#V-cell Filter

فیلتر ویسل#V-cell Filter

navidfilter80@gmail.com
۳۰۱

توضیحات
فیلترهای ویسل به فیلترهای خورجینی، حفره ای و یا V شکل نیز معروف می باشند.
مدیای فیلتر از جنس میکروفایبرگلاس و یا سنتیتیک با چین های خیلی ریز و بهم فشرده مدیا با جداکننده های پلاستیکی حرارتی و یا چسب های مختلف، با فریم فیلتر از جنس ABS و یا پلی استیرن می باشد که بسترهای چین خورده را به شکل Vدر خود جای داده و با چسب های مخصوص درزگیری و هوابندی (sealed) می شود.

نوید فیلتر آماده است انواع فیلترهای سفارشی و خاص هواساز صنعتی مشتریان را با ابعاد موردنیاز با عالیترین مدیای ایرانی و خارجی، و کیفیت عالی ، ارسال به سراسر کشور تولید نماید.

راههای ارتباطی :
دفتر مرکزی: 44785100-44785200-09388007830-09121779599

همچنین از محصولات شرکت در شبکه های مجازی با شماره های های همراه ذکر شده یا ای دی : navidfilter80@ در ایسنتاگرام، فیس بوک، توییتر، واتس اپ، لینکدین و .... بازدید بفرمایید.
 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.