سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- برقگرفتگی, ارت الکترونیکی, الکترونیکی, شوک الکتریکی, حفاظت از جان, حفاظت تجهیزات,

سیستم حفاظتی ارت الکترونیکی توسط کارشناسان شرکت کنزا صنعت الموت اختراع و تولید شده است و با نصب این سیستم در شبکه منزل یا محل کار خود می توانید علاوه بر رفع مشکلاتی مانند برقگرفتگی تجهیزات الکتریکی ، حفاظت بسیار مناسبی از تجهیزات الکتریکی و سیستمهای الکترونیکی ، کامپیوتری و مخابراتی بعمل آورید، شرکت کنزا صنعت الموت با سابقه حدود ده سال در تولید ، نصب و پشتیبانی انواع سیستم ارت الکترونیکی، این تضمین را میدهد که با صرف هزینه ای کم، بهره وری را بوجود آورد که از آسیب جانی و خسارت مالی به تجهیزات گرانقیمت جلوگیری شود. برای آشنایی بیشتر با سیستم ارت الکترونیکی و محصولات دیگر شرکت کنزا صنعت الموت میتوانید به سایت شرکت کنزا صنعت الموت مراجعه فرمایید. https://www.kenzasanat.ir 02126808925-02188633812-09120747083

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سیستم حفاظتی ارت الکترونیکی

سیستم حفاظتی ارت الکترونیکی

سیستم حفاظتی ارت الکترونیکی
تهران، خ جردن، پ152

hodjatasgari1357@gmail.com
۳۶۷

توضیحات

سیستم حفاظتی ارت الکترونیکی توسط کارشناسان شرکت کنزا صنعت الموت اختراع و تولید شده است و با نصب این سیستم در شبکه منزل یا محل کار خود می توانید علاوه بر رفع مشکلاتی مانند برقگرفتگی تجهیزات الکتریکی ، حفاظت بسیار مناسبی از تجهیزات الکتریکی و سیستمهای الکترونیکی ، کامپیوتری و مخابراتی بعمل آورید، شرکت کنزا صنعت الموت با سابقه حدود ده سال در تولید ، نصب و پشتیبانی انواع سیستم ارت الکترونیکی، این تضمین را میدهد که با صرف هزینه ای کم، بهره وری را بوجود آورد که از آسیب جانی و خسارت مالی به تجهیزات گرانقیمت جلوگیری شود.

برای آشنایی بیشتر با سیستم ارت الکترونیکی و محصولات دیگر شرکت کنزا صنعت الموت میتوانید به سایت شرکت کنزا صنعت الموت مراجعه فرمایید.

https://www.kenzasanat.ir

02126808925-02188633812-09120747083

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.