سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

-

آموزشگاه تخصصی تحسین با داشتن ابزارآلات تخصصی گوهر شناسی، پتروگرافی، بافت شناسی و کارگاه‌های گوهر تراشی، کاروینگ و طلاسازی با به کارگیری استادان متخصص دانشگاهی و استادان این علوم شروع به آموزش‌های تخصصی و دانشگاهی و کاربردی در رشته‌های گوهر شناسی، گوهرتراشی، کاروینگ، طراحی و ساخت جواهرات و حوزه معدنی کرده است. آموزشگاه تخصصی تحسین تمام آموزش‌هایش را با همکاری دانشگاه خوارزمی و سازمان فنی و حرفه‌ای پیش می‌برد و به کارآموزان در پایان هر دوره آموزشی و به شرط قبولی در آزمون پایان دوره مدرک بین المللی دانشگاه خوارزمی و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را اعطا مینماید .

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دوره های آموزشی گوهرتراشی دامله

دوره های آموزشی گوهرتراشی دامله

دوره های آموزشی گوهرتراشی دامله
تهران- جردن- عاطفی شرقی- پلاک 19

tahsin.institute@gmail.com
۲۸۸

توضیحات

آموزشگاه تخصصی تحسین با داشتن ابزارآلات تخصصی گوهر شناسی، پتروگرافی، بافت شناسی و کارگاه‌های گوهر تراشی، کاروینگ و طلاسازی با به کارگیری استادان متخصص دانشگاهی و استادان این علوم شروع به آموزش‌های تخصصی و دانشگاهی و کاربردی در رشته‌های گوهر شناسی، گوهرتراشی، کاروینگ، طراحی و ساخت جواهرات و حوزه معدنی کرده است.

آموزشگاه تخصصی تحسین تمام آموزش‌هایش را با همکاری دانشگاه خوارزمی و سازمان فنی و حرفه‌ای پیش می‌برد و به کارآموزان در پایان هر دوره آموزشی و به شرط قبولی در آزمون پایان دوره مدرک بین المللی دانشگاه خوارزمی و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را اعطا مینماید .





آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.