سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- مشاوره کشاورزی, مشاوره صیفی جات,قیمت روز میادین تره بار,مشاوره گیاهپزشکی, گیاهپزشکی, مشاوره صیفیجات, آموزش گوجه کاری, دوره آموزش کشاورزی,

مجموعه آقا مهندس، راهنمای برتر برای افزایش سودآوری در کشاورزی. این مجموعه حلقه ای تازه تاسیس، جهت قرار گیری بین مشاوران و کشاورزان است که قصد دارد با انتقال دانش کشاورزان و مشاوران برتر کشوری به سایر کشاورزان، سودآوری مزارع صیفی را افزایش دهد. این مرکز مشاوره صیفی جات، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای مستقیم، با بنیان گذاری اولین سامانه هوشمند انتخاب رقم های صیفی در کشور (سایت www.aghamohandes.com) سعی در محکم گذاشتن خشت اول زراعت داشته. از آنجایی آقامهندس رسالت خود را افزایش عملکرد مزارع و در نتیجه افزایش سودآوری کشاورزان می داند، قصد دارد تا با برگزاری دوره های آموزشی، جدید ترین و کاربردی ترین، نتایج تحقیقات و تجربیات مشاوران و کشاورزان برتر را به سایر کشاورزان انتقال دهد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
آقا مهندس | مرکز مشاوره تخصصی صیفی جات

آقا مهندس | مرکز مشاوره تخصصی صیفی جات

آقا مهندس | مرکز مشاوره تخصصی صیفی جات
تهران- جنت آباد جنوبی- چهار باغ شرقی- ۱۶ متری اول شمالی- نبش آذرشب- پلاک ۳۸/۱ -واحد ۱۱

aghamohandesagha@gmail.com
۲۸۹

توضیحات

مجموعه آقا مهندس، راهنمای برتر برای افزایش سودآوری در کشاورزی.
این مجموعه حلقه ای تازه تاسیس، جهت قرار گیری بین مشاوران و کشاورزان است که قصد دارد با انتقال دانش کشاورزان و مشاوران برتر کشوری به سایر کشاورزان، سودآوری مزارع صیفی را افزایش دهد. این مرکز مشاوره صیفی جات، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای مستقیم، با بنیان گذاری اولین سامانه هوشمند انتخاب رقم های صیفی در کشور (سایت www.aghamohandes.com) سعی در محکم گذاشتن خشت اول زراعت داشته.
از آنجایی آقامهندس رسالت خود را افزایش عملکرد مزارع و در نتیجه افزایش سودآوری کشاورزان می داند، قصد دارد تا با برگزاری دوره های آموزشی، جدید ترین و کاربردی ترین، نتایج تحقیقات و تجربیات مشاوران و کشاورزان برتر را به سایر کشاورزان انتقال دهد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.