سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تست رنگ خودرو,ضخامت سنج,میکروسنج,کالیبره کردن,ضخامت رنگ,بدنه ماشین,کارشناسی رنگ,خودرو,اتومبیل,

ضخامت سنج رنگ و پوشش DT-150 قابلیت کاربرد در در پوشش های غیر مغناطیسی(مانند رنگ ، روی) بر روی فلزات آهنی و پوشش های عایق (مثل رنگ) بر روی فلزات غیرآهنی و پوشش فلزات غیر آهنی روی بسترهای عایق را دارد. این دستگاه از شیوه های اندازه گیری جریان الکتریکی مغناطیسی و یا جریان گردابی (فوکو) که توسط میدان مغناطیسی متغیر در ماده رسانا القا میشود، استفاده میکند. قابلیت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش را در محدوده 0 – 2 میلی متر با دقت0.1mm N/F ± انجام میدهد. مشخصات فنی ضخامت سنج رنگ و پوشش برپایه فلز آهنی و غیرآهنی مدل CEM DT-150 ضخامت سنج رنگ و پوشش DT-150 قابلیت کاربرد در در پوشش های غیر مغناطیسی(مانند رنگ ، روی) بر روی فلزات آهنی و پوشش های عایق (مثل رنگ) بر روی فلزات غیرآهنی و پوشش فلزات غیر آهنی روی بسترهای عایق را دارد. این دستگاه از شیوه های اندازه گیری جریان الکتریکی مغناطیسی و یا جریان گردابی (فوکو) که توسط میدان مغناطیسی متغیر در ماده رسانا القا میشود، استفاده میکند. قابلیت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش را در محدوده 0 – 2  میل

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
ضخامت سنج رنگ و پوشش DT150

ضخامت سنج رنگ و پوشش DT150

ضخامت سنج رنگ و پوشش DT150
تهرانسر-بلواراصلی-خیابان 15

farhangostarjoonob@gmail.com
۳۶۶

توضیحات

ضخامت سنج رنگ و پوشش DT-150 قابلیت کاربرد در در پوشش های غیر مغناطیسی(مانند رنگ ، روی) بر روی فلزات آهنی و پوشش های عایق (مثل رنگ) بر روی فلزات غیرآهنی و پوشش فلزات غیر آهنی روی بسترهای عایق را دارد. این دستگاه از شیوه های اندازه گیری جریان الکتریکی مغناطیسی و یا جریان گردابی (فوکو) که توسط میدان مغناطیسی متغیر در ماده رسانا القا میشود، استفاده میکند. قابلیت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش را در محدوده 0 – 2 میلی متر با دقت0.1mm N/F ± انجام میدهد.

مشخصات فنی ضخامت سنج رنگ و پوشش برپایه فلز آهنی و غیرآهنی مدل CEM DT-150

ضخامت سنج رنگ و پوشش DT-150 قابلیت کاربرد در در پوشش های غیر مغناطیسی(مانند رنگ ، روی) بر روی فلزات آهنی و پوشش های عایق (مثل رنگ) بر روی فلزات غیرآهنی و پوشش فلزات غیر آهنی روی بسترهای عایق را دارد. این دستگاه از شیوه های اندازه گیری جریان الکتریکی مغناطیسی و یا جریان گردابی (فوکو) که توسط میدان مغناطیسی متغیر در ماده رسانا القا میشود، استفاده میکند. قابلیت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش را در محدوده 0 – 2  میلی متر با دقت0.1mm N/F ±  انجام میدهد.

محدوده اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش : 0 – 2 mm

دقت اندازه گیری: 0.1mm N/F ±

 

شرکت پترو فرهان گستر جنوب واردکننده برند‌های مطرح تجهیزات جوشکاری و بازرسی فنی و NDT از سراسر دنیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

 

02165565901

02144584619

02144584671

09902782086

09034119385

09359338452

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.