سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- INDICATOR,پای گیج,فیلد ایندیکیتور,Magnetic Indicator Strips,ابزار ایندیکیتور,

  فیلد ایندیکیتور (پای گیج-INDICATOR) Magnetic field indicator پای گیج Magnetic Indicator Strips برای تعیین جهت شدت میدان مغناطیسی مطابق با استاندارد رایج قابل استفاده در صنایع نظامی، هوافضا و آموزشی گیج مگنتیک فیلد ایندیکیتور یا پای گیج در تست غیر مخرب ذرات مغناطیسی (MAGNETIC PARTICLE INSPECTION) جهت بررسی شدت، نفوذ و جهت میدان مغناطیسی به کار می رود. طبق استاندارد ASME مشخص شدن قدرت یک میدان مغناطیسی و جهت مناسب میدان مغناطیسی در هنگام انجام تست غیرمخرب (NDT) ذرات مغناطیسی از اهمیت بالایی برخوردار است. تعیین جهت میدان مغناطیسی از آنرو مهم است که میدان باید تا حد ممکن عمود بر عیب باشد و کمتر از ۴۵ درجه تا حد نرمال فاصله داشته باشد. ( در تست ذرات مغناطیسی عیوب موازی با میدان مغناطیسی قابل ردیابی نیستند) ارزیابی جهت و قدرت میدان مغناطیسی در هنگام بازرسی دستگاه های چند جهتی مانند پراد اهمیت پیدا می کند زیرا میدان های مغناطیسی به صورت مناسب موازنه نشده اند و بردار میدانی تولید می شود که همه عیوب را شناسایی نمی کند. شرکت پترو فرهان گستر

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فیلد ایندیکیتور پای گیج

فیلد ایندیکیتور پای گیج

فیلد ایندیکیتور پای گیج
تهرانسر,بلوار اصلی

farhangostarjoonob@gmail.com
۳۴۱

توضیحات

 

فیلد ایندیکیتور (پای گیج-INDICATOR)

Magnetic field indicator

پای گیج Magnetic Indicator Strips
برای تعیین جهت شدت میدان مغناطیسی
مطابق با استاندارد رایج
قابل استفاده در صنایع نظامی، هوافضا و آموزشی

گیج مگنتیک فیلد ایندیکیتور یا پای گیج در تست غیر مخرب ذرات مغناطیسی (MAGNETIC PARTICLE INSPECTION) جهت بررسی شدت، نفوذ و جهت میدان مغناطیسی به کار می رود.
طبق استاندارد ASME مشخص شدن قدرت یک میدان مغناطیسی و جهت مناسب میدان مغناطیسی در هنگام انجام تست غیرمخرب (NDT) ذرات مغناطیسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعیین جهت میدان مغناطیسی از آنرو مهم است که میدان باید تا حد ممکن عمود بر عیب باشد و کمتر از ۴۵ درجه تا حد نرمال فاصله داشته باشد. ( در تست ذرات مغناطیسی عیوب موازی با میدان مغناطیسی قابل ردیابی نیستند)

ارزیابی جهت و قدرت میدان مغناطیسی در هنگام بازرسی دستگاه های چند جهتی مانند پراد اهمیت پیدا می کند زیرا میدان های مغناطیسی به صورت مناسب موازنه نشده اند و بردار میدانی تولید می شود که همه عیوب را شناسایی نمی کند.

شرکت پترو فرهان گستر جنوب واردکننده برند‌های مطرح تجهیزات جوشکاری و بازرسی فنی و NDT از سراسر دنیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

 

02165565901

02144584619

02144584671

09902782086

09034119385

09359338452

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.