سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- رولر , رولر سرامیکی , رولر آذرسرام , رولر نسوز , رولر مقاوم , رولر کوره,

رولرهای سرامیکی یکی از اجزای اصلی کوره های پخت کاشی و سرامیک هستند و وظیفه حمل و انتقال کاشی را برعهده دارند. کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند رولرهای سرامیکی با کیفیت عالی در شرایط عملیاتی بسیار مستحکم از قبیل مقاومت بالا ، پایداری شیمیایی ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر شوک حرارتی را تولید می نماید. کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند قابلیت تولید 250000 عدد رولر در سال در ابعاد 1300 میلی متر تا 5000 میلی متر و در قطرهای 25 تا 54 میلی متر را دارا می باشد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش رولر سرامیکی

فروش رولر سرامیکی

فروش رولر سرامیکی
آذربایجان شرقی - مرند

INFO@AZARCERAM.COM
۳۵۱

توضیحات

رولرهای سرامیکی یکی از اجزای اصلی کوره های پخت کاشی و سرامیک هستند و وظیفه حمل و انتقال کاشی را برعهده دارند. کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند رولرهای سرامیکی با کیفیت عالی در شرایط عملیاتی بسیار مستحکم از قبیل مقاومت بالا ، پایداری شیمیایی ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر شوک حرارتی را تولید می نماید.
کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند قابلیت تولید 250000 عدد رولر در سال در ابعاد 1300 میلی متر تا 5000 میلی متر و در قطرهای 25 تا 54 میلی متر را دارا می باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.