سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- نمایندگی پلاستیک هوم کت,هوم کت در تهران,هوم کت شیخی پلاستیک,

نمایندگی پلاستیک هوم کت در تهران هوم کت پلاستیک . کارخانه شیخی پلاستیک با برند هوم کت پلاستیک ، یکی از معروف ترین کارخانه های تولید پلاستیک خانگی در ایران می باشد که بیشتر مغازه های پلاستیک فروشی ایران با آن آشنایی کامل دارند. هوم کت پلاستیک با ارائه محصولات با کیفیت و رنگبندی زیبا توانسته در دل خریداران بسیاری راه پیدا کند . محصولات پلاستیک مایا که یکی از پر فروش ترین های پلاستیک خانگی نیز میباشد از جمله تولیدات هوم کت پلاستیک می باشد . ما به عنوان نمایندگی فروش هوم کت پلاستیک کلیه محصولات این برند را با شرایط و قیمت کارخانه در سراسر ایران توزیع و پخش می نماییم . برای دیدن محصولات هوم کت به سایت پخش پلاستیک ایران سر بزنید . تلفن تماس : 09124721467                      تلفن تماس : 09927984634 وبسایت www.iranplastic.net تلگرام   www.telegram.me/plastic_ir اینستاگرام  : www.instagram.com/iranappliance/  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نمایندگی پلاستیک هوم کت در تهران

نمایندگی پلاستیک هوم کت در تهران

نمایندگی پلاستیک هوم کت در تهران
تهرانپارس

iranplastic.net@gmail.com
۴۵۶

توضیحات

نمایندگی پلاستیک هوم کت در تهران

هوم کت پلاستیک . کارخانه شیخی پلاستیک با برند هوم کت پلاستیک ، یکی از معروف ترین کارخانه های تولید پلاستیک خانگی در ایران می باشد که بیشتر مغازه های پلاستیک فروشی ایران با آن آشنایی کامل دارند. هوم کت پلاستیک با ارائه محصولات با کیفیت و رنگبندی زیبا توانسته در دل خریداران بسیاری راه پیدا کند . محصولات پلاستیک مایا که یکی از پر فروش ترین های پلاستیک خانگی نیز میباشد از جمله تولیدات هوم کت پلاستیک می باشد . ما به عنوان نمایندگی فروش هوم کت پلاستیک کلیه محصولات این برند را با شرایط و قیمت کارخانه در سراسر ایران توزیع و پخش می نماییم . برای دیدن محصولات هوم کت به سایت پخش پلاستیک ایران سر بزنید .

تلفن تماس : 09124721467                     

تلفن تماس : 09927984634

وبسایت www.iranplastic.net

تلگرام   www.telegram.me/plastic_ir

اینستاگرام  : www.instagram.com/iranappliance/

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.