سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- پلاستیک لیمون,نمایندگی صنعت سازان,لیمون پلاستیک صنعت سازان,

نمایندگی فروش لیمون پلاستیک صنعت سازان در تهران پلاستیک لیمون .کارخانه صنعت سازان با برند پلاستیک لیمون یکی از قدرتمند ترین و قدیمی ترین کارخانه های تولید پلاستیک خانگی در ایران می باشد. محصولات پلاستیک لیمون با کیفیت بالا و رنگ بندی زیبا در تمامی فروشگاه های پلاستیک ایران جایگاه ممتاز و ویژه ای را دارند و بیشتر پلاستیک فروشی های ایران قفس های خاصی را برای نمایش آن قرار داده اند . ما کلیه محصولات برند پلاستیک لیمون را با شرایط و قیمت کارخانه به سراسر کشور توزیع و پخش می نماییم . برای دیدن محصولات لیمون پلاستیک به سایت پخش پلاستیک ایران سر بزنید ، همچنین برای دریافت لیست قیمت پلاستیک لیمون با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 09124721467 تلفن تماس : 09927984634 وبسایت www.iranplastic.net تلگرام   www.telegram.me/plastic_ir اینستاگرام  : www.instagram.com/iranappliance/

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نمایندگی فروش لیمون پلاستیک صنعت سازان در تهران

نمایندگی فروش لیمون پلاستیک صنعت سازان در تهران

نمایندگی فروش لیمون پلاستیک صنعت سازان در تهران
تهرانپارس

iranplastic.net@gmail.com
۳۶۲

توضیحات

نمایندگی فروش لیمون پلاستیک صنعت سازان در تهران

پلاستیک لیمون .کارخانه صنعت سازان با برند پلاستیک لیمون یکی از قدرتمند ترین و قدیمی ترین کارخانه های تولید پلاستیک خانگی در ایران می باشد. محصولات پلاستیک لیمون با کیفیت بالا و رنگ بندی زیبا در تمامی فروشگاه های پلاستیک ایران جایگاه ممتاز و ویژه ای را دارند و بیشتر پلاستیک فروشی های ایران قفس های خاصی را برای نمایش آن قرار داده اند . ما کلیه محصولات برند پلاستیک لیمون را با شرایط و قیمت کارخانه به سراسر کشور توزیع و پخش می نماییم . برای دیدن محصولات لیمون پلاستیک به سایت پخش پلاستیک ایران سر بزنید ، همچنین برای دریافت لیست قیمت پلاستیک لیمون با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمایید .

تلفن تماس : 09124721467

تلفن تماس : 09927984634

وبسایت www.iranplastic.net

تلگرام   www.telegram.me/plastic_ir

اینستاگرام  : www.instagram.com/iranappliance/

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.