سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- پخش پلاسکو,پخش عمده پلاسکو,پخش پلاسکو در تهران,

پخش پلاسکو ایران در تهران ، مرکز فروش عمده محصولات پلاستیک ، بلور و لوازم خانگی می باشد . پخش پلاسکو عمده به سراسر کشور با قیمت مناسب و ارسال سریع . از آنجایی که ایران پلاستیک نمایندگی پخش بیشتر برندهای داخلی را دارا می باشد و با توجه به داشتن فروش روزانه بالا ما میتوانیم کلیه کالاهای مغازه های پلاستیک فروشی را در سریع ترین زمان و با قیمت رقابتی بازار در اختیار شما همکاران عزیز قرار دهیم . برای دیدن محصولات ما پخش پلاستیک ایران را در گوگل جستجو کنید و به وب سایت ما سر بزنید . همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام پلاستیک ایران از آخرین محصولات بازار با خبر باشید . برای دریافت لیست قیمت به روز کارخانه های پلاستیک ایران با همکاران فروش ما در تماس باشید. تلفن تماس : 09124721467 تلفن تماس : 09927984634

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
پخش پلاسکو عمده

پخش پلاسکو عمده

iranplastic.net@gmail.com
۴۳۲

توضیحات

پخش پلاسکو ایران در تهران ، مرکز فروش عمده محصولات پلاستیک ، بلور و لوازم خانگی می باشد . پخش پلاسکو عمده به سراسر کشور با قیمت مناسب و ارسال سریع . از آنجایی که ایران پلاستیک نمایندگی پخش بیشتر برندهای داخلی را دارا می باشد و با توجه به داشتن فروش روزانه بالا ما میتوانیم کلیه کالاهای مغازه های پلاستیک فروشی را در سریع ترین زمان و با قیمت رقابتی بازار در اختیار شما همکاران عزیز قرار دهیم . برای دیدن محصولات ما پخش پلاستیک ایران را در گوگل جستجو کنید و به وب سایت ما سر بزنید . همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام پلاستیک ایران از آخرین محصولات بازار با خبر باشید . برای دریافت لیست قیمت به روز کارخانه های پلاستیک ایران با همکاران فروش ما در تماس باشید.

تلفن تماس : 09124721467

تلفن تماس : 09927984634

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.