سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- ملک مشارکت ساخت و ساز ساخت ملک مشارکت در ساخت پیمانکاری ساختمان باز سازی و نوسازی ,

مشارکت در ساخت ساختمان: 09105990059 گروه ساختمانی آوین – آقای چناری / آقای ترکچی: 09105990059   گروه ساختمانی آوین آمادگی خود را جهت انجام مشارکت در ساخت در مناطق 1، 2 و 5 تهران ؛ باشرایط منطقی و عرف منطقه همراه با نمونه کارهای آماده تحویل با کیفیتی متفاوت در ساخت و با کادری کاملا اجرایی و تخصصی و همچنین مهندسین مقیم و ناظر در پروژه ها اعلام می دارد.   انجام پروژه های مختلف ساخت و ساز ساختمان 1. طراحی سازه و گرفتن تاییدیه از شهرداری ، نظام مهندسی ساختمان و ... 2. انجام نظارت ساختمان به همراه تاییدیه از نظام مهندسی ساختمان توسط مهندسین مجرب ناظر و مجری سازه 3. مشارکت در ساخت (زمین از مالکو ساخت با درصدی بسیار مناسب از توسط مهندسین مجرب و وتخصص)   معمولا به مالکان زمین توصیه می شود با سازنده خوش نام ،معتبر و پرتجربه شریک شود و ترجیحا شرکتهای دارای شخصیت حقوقی شریک شوند. عموما در قراردادهای مشارکت انتقال قدر السهم عرصه به نام شریک سازنده پس از عقد قرارداد صورت می پذیرد. کیفیت ساخت آپارتمان های متعلق به مالک وشریک سازنده ی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
مشارکت در ساخت ساختمان

مشارکت در ساخت ساختمان

ibnstads@gmail.com
۲۰۹

توضیحات

مشارکت در ساخت ساختمان: 09105990059

گروه ساختمانی آوین – آقای چناری / آقای ترکچی: 09105990059

 

گروه ساختمانی آوین آمادگی خود را جهت انجام مشارکت در ساخت در مناطق 1، 2 و 5 تهران ؛ باشرایط منطقی و عرف منطقه همراه با نمونه کارهای آماده تحویل با کیفیتی متفاوت در ساخت و با کادری کاملا اجرایی و تخصصی و همچنین مهندسین مقیم و ناظر در پروژه ها اعلام می دارد.

 

انجام پروژه های مختلف ساخت و ساز ساختمان

1. طراحی سازه و گرفتن تاییدیه از شهرداری ، نظام مهندسی ساختمان و ...

2. انجام نظارت ساختمان به همراه تاییدیه از نظام مهندسی ساختمان توسط مهندسین مجرب ناظر و مجری سازه

3. مشارکت در ساخت (زمین از مالکو ساخت با درصدی بسیار مناسب از توسط مهندسین مجرب و وتخصص)

 

معمولا به مالکان زمین توصیه می شود با سازنده خوش نام ،معتبر و پرتجربه شریک شود و ترجیحا شرکتهای دارای شخصیت حقوقی شریک شوند.

عموما در قراردادهای مشارکت انتقال قدر السهم عرصه به نام شریک سازنده پس از عقد قرارداد صورت می پذیرد. کیفیت ساخت آپارتمان های متعلق به مالک وشریک سازنده یکسان و برابر باشد. حتما موارد بیمه ساختمان و مسئولیت ساخت واجراء در ضمن قرارداد رعایت وتوجه شود.

 

زمین از شما، ساخت از ما / مشارکت در ساخت

جهت مشاوره رایگان با گروه ساختمانی آوین تماس بگیرید:

02155969628

02155925650

02155925651

 

09105990059

گروه ساختمانی آوین – آقای چناری / آقای ترکچی

مشارکت در ساخت ساختمان: 09105990059

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.