سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- اموزش اموزش میکاپ اموزش گریم اموزش میکروپیگمنتیشن اموزش میکروبلیدینگ اموزش کانتور اموزش آمبره اموزش شنیون اموزش بالیاژ اموزش رنگ اموزش کاشت ناخن ترکیه تور ترکیه آموزش آرایشگری اموزش ارایشگری تور کوتاه تور تور اموزش ,

با سلام و آرزوی سلامتی برای شما شرکت خدمات مسافرت هوایی همسفر دنیز گشت و آکادمی تیراژه بیوتی ترکیه در اقدامی مشترک دوره های کوتاه مدت آموزشی با مدرک بین المللی در شهر استانبول برگزار می نماید. دوره های آموزشی شامل : میکاپ ، گریم عروس میکروپیگمپتیشن ،میکروبلیدینگ و شیدینگ رنگ و آمبره و بالیاژ ناخن                 حضوراساتید مشهور از قبیل (Arda Yılmaz)، سطح بالای آموزش با استاندارد (BAHRS) ، و ارایه مدرک بین المللی از مزایای این دوره است که آن را مناسب علاقه مندان به فراگیری حرفه ای اعم از صاحبان مشاغل و فراگیران می نماید . ضمنا برای عزیزانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می تواند جهت گرفتن اقامت بسیار کمک کننده باشد. مدرک بین المللی واقعی=درآمد بیشتر+اعتمادبیشتر مشتری خدمات تفریحی شامل گشت شهری رایگان، گشت اوراسیا، کنسرت روی کشتی و...   با ما تماس بگیرید ۸۸۸۰۳۳۵۰-۰۲۱ ۰۹۱۲۰۷۹۲۱۹۲  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تور اموزش ارایشگری دراستانبول با مدرک بین المللی

تور اموزش ارایشگری دراستانبول با مدرک بین المللی

تور اموزش ارایشگری دراستانبول با مدرک بین المللی
تهران ، میدان جهاد ، خیابان فاطمی ، خیابان غزالی ، پلاک 10 ، واحد 6

hamsafardenizgasht@gmail.com
۴۳۲

توضیحات

با سلام و آرزوی سلامتی برای شما

شرکت خدمات مسافرت هوایی همسفر دنیز گشت و آکادمی تیراژه بیوتی ترکیه در اقدامی مشترک دوره های کوتاه مدت آموزشی با مدرک بین المللی در شهر استانبول برگزار می نماید.

دوره های آموزشی شامل :

میکاپ ، گریم عروس

میکروپیگمپتیشن ،میکروبلیدینگ و شیدینگ

رنگ و آمبره و بالیاژ

ناخن            

    حضوراساتید مشهور از قبیل (Arda Yılmaz)، سطح بالای آموزش با استاندارد (BAHRS) ، و ارایه مدرک بین المللی از مزایای این دوره است که آن را مناسب علاقه مندان به فراگیری حرفه ای اعم از صاحبان مشاغل و فراگیران می نماید . ضمنا برای عزیزانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می تواند جهت گرفتن اقامت بسیار کمک کننده باشد.

مدرک بین المللی واقعی=درآمد بیشتر+اعتمادبیشتر مشتری

خدمات تفریحی شامل گشت شهری رایگان، گشت اوراسیا، کنسرت روی کشتی و...

 

با ما تماس بگیرید

۸۸۸۰۳۳۵۰-۰۲۱

۰۹۱۲۰۷۹۲۱۹۲

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.