سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تایپ , تایپو , آموزش تایپ , یادگیری مهارت , یادگیری تایپ , تایپ ده انگشتی , تایپ سریع , کامپیوتر , آموزش کامپیوتر ,

تایپ مهم‌ترین وسیله در راستای نوشتن الکترونیکی می‌باشد و متداول‌ترین تایپ به وسیله صفحه‌کلید «QWERTY» صورت می‌پذیرد. از این رو تسلط بر این صفحه‌کلید اهمیت زیادی دارد که امروزه با یادگیری تایپ ده‌انگشتی این کار را انجام می‌دهند. با یادگیری تایپ ده‌انگشتی شما به راحتی و با سرعتی بیش از نوشتن با قلم می‌توانید بنویسید. "تایپو" کاملترین سامانه هوشمند آموزش تایپ ده انگشتی در ایران شما را به یادگیری رایگان این مهارت مهم و کاربردی به دو زبان فارسی و انگلیسی دعوت می نماید. برای شروع لینک زیر را جست و جو کنید: https://typeo.top/?c=ec2537 شما همچنین می توانید در فضای مجازی ما را دنبال کنید: typeo_top

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تایپو

تایپو

تایپو
https://typeo.top/?c=ec2537

mja.itco@roshdmail.ir
۴۱۰

توضیحات

تایپ مهم‌ترین وسیله در راستای نوشتن الکترونیکی می‌باشد و متداول‌ترین تایپ به وسیله صفحه‌کلید «QWERTY» صورت می‌پذیرد. از این رو تسلط بر این صفحه‌کلید اهمیت زیادی دارد که امروزه با یادگیری تایپ ده‌انگشتی این کار را انجام می‌دهند. با یادگیری تایپ ده‌انگشتی شما به راحتی و با سرعتی بیش از نوشتن با قلم می‌توانید بنویسید.

"تایپو" کاملترین سامانه هوشمند آموزش تایپ ده انگشتی در ایران شما را به یادگیری رایگان این مهارت مهم و کاربردی به دو زبان فارسی و انگلیسی دعوت می نماید.

برای شروع لینک زیر را جست و جو کنید:

https://typeo.top/?c=ec2537

شما همچنین می توانید در فضای مجازی ما را دنبال کنید:

typeo_top

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.