سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- اینورتر,تعمیر اینورتر,تعمیرات درایو,تعمیرات تخصصی اینورتر,تعمیر بردهای الکترونیکی,تعمیرات اینورتر با کیلو وات بالا,تعمیرات اینورتر آسانسور,drive,inverter,

  درایو کاران پایتخت  تعمیرات انواع برند های اینورتر و درایو در تهران و شهرستان ها  با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از اینورترها و درایوها در کارخانجات و آسانسورهای خانگی و .... ، متخصصین #درایو کاران پایتخت# با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع برند اینورتر و درایو و همچنین سایر بردهای الکترونیکی صنعتی ، در جهت ارائه بهترین خدمات ممکن ، با شیوه نوین در خدمت شماست.  مراحل انجام تعمیرات:  1. بررسی مقدماتی مدل و همچنین عیب دستگاه بصورت غیر حضوری(تلفنی)  2.دریافت دستگاه و بررسی عیب و اعلام هزینه تعمیر و مدت زمان تحویل به مشتری  3.تعمیر و تست دستگاه  4.در پایان ، دریافت هزینه تعمیرات تحویل دستگاه به مشتری   تیم درایو کاران پایتخت، با عنایت به یاری خداوند متعال آماده ارائه خدمات در جهت مشاوره و تعمیر اینورتر و درایو شما می باشد. لطفا با ما تماس حاصل نمایید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تعمیر انواع برد، اینورتر و درایو

تعمیر انواع برد، اینورتر و درایو

drivekaran98@gmail.com
۵۰۰

توضیحات
 
درایو کاران پایتخت 
تعمیرات انواع برند های اینورتر و درایو در تهران و شهرستان ها 
با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از اینورترها و درایوها در کارخانجات و آسانسورهای خانگی و .... ، متخصصین #درایو کاران پایتخت# با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع برند اینورتر و درایو و همچنین سایر بردهای الکترونیکی صنعتی ، در جهت ارائه بهترین خدمات ممکن ، با شیوه نوین در خدمت شماست.
 مراحل انجام تعمیرات:
 1. بررسی مقدماتی مدل و همچنین عیب دستگاه بصورت غیر حضوری(تلفنی) 
2.دریافت دستگاه و بررسی عیب و اعلام هزینه تعمیر و مدت زمان تحویل به مشتری
 3.تعمیر و تست دستگاه 
4.در پایان ، دریافت هزینه تعمیرات تحویل دستگاه به مشتری 
 تیم درایو کاران پایتخت، با عنایت به یاری خداوند متعال آماده ارائه خدمات در جهت مشاوره و تعمیر اینورتر و درایو شما می باشد. لطفا با ما تماس حاصل نمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.