سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- درب رولاپ,درب فولداپ,درب سکشنال,درب هیبریدی,high speed door,

  درب فولداپ سریع السیر : دربهای( PVC)   پی وی سی سریع السیر بصورت فولداپ درب های تولید شده از جنس پی وی سی با الیاف بافته شده ابریشم با کیفیت بالا با نام درب سریع السیر یا درب سریع بالا رونده یا درب صنعتی سرعت بالا یا درب سریع باز شو. مشخصات فنی درب فولداپ سریع السیر  :  درب های فولداپ با سرعت 80 تا 130سانتی متر  بر ثانیه ، تا  ابعاد 6.5*6.5 متر درب فولداپ سریع باز شو ، مقاومت در برابر  سرعت باد 80 تا 140کیلومتربر ساعت را دارد ، درب های اتوماتیک فولداپ  سریع بالا رونده ، بصورت پلیسه به سمت بالا جمع میشود.  درب های سریع السیر قابلیت نصب انواع سنسورمتا ل وراداروچشمی و انواع سنسورهای ایمنی را دارند. مشخصات کاربردی درب فولداپ سریع السیر:   این نوع درب های سریع السیر مناسب برای کارخانجات و سالنهای تولید و جهت مسیرهای پرتردد ماشین آلات می باشد، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و حفظ گرما و سرمای محیط، ایجاد فاصله میان اتاق ها و ایجاد فضای جدید، مقاومت در برابر با

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
درب فولداپ سریع بازشو

درب فولداپ سریع بازشو

درب فولداپ سریع بازشو
کرج مهرویلا بلوار دانش آموز خیابان دوم ساختمان مهرگان

persian.mabna.door@gmail.com
۶۴۲

توضیحات

 

درب فولداپ سریع السیر : دربهای( PVC)   پی وی سی سریع السیر بصورت فولداپ

درب های تولید شده از جنس پی وی سی با الیاف بافته شده ابریشم با کیفیت بالا با نام درب سریع السیر یا درب سریع بالا رونده یا درب صنعتی سرعت بالا یا درب سریع باز شو.

مشخصات فنی درب فولداپ سریع السیر  

درب های فولداپ با سرعت 80 تا 130سانتی متر  بر ثانیه ، تا  ابعاد 6.5*6.5 متر
درب فولداپ سریع باز شو ، مقاومت در برابر  سرعت باد 80 تا 140کیلومتربر ساعت را دارد ،

درب های اتوماتیک فولداپ  سریع بالا رونده ، بصورت پلیسه به سمت بالا جمع میشود.

 درب های سریع السیر قابلیت نصب انواع سنسورمتا ل وراداروچشمی و انواع سنسورهای ایمنی را دارند.

مشخصات کاربردی درب فولداپ سریع السیر:

  این نوع درب های سریع السیر مناسب برای کارخانجات و سالنهای تولید و جهت مسیرهای پرتردد ماشین آلات می باشد، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و حفظ گرما و سرمای محیط، ایجاد فاصله میان اتاق ها و ایجاد فضای جدید، مقاومت در برابر باد و طوفان، عدم وجود وقفه در انتقال بار و افزایش سرعت انتقال و ... از مزایای استفاده از این درب ها صنعتی سریع باز شو می باشد.

درب اتوماتیک فولداپ سریع السیر:

درب های سریع بازشو فولداپ  یک نسل جدید از درب های با سرعت بالا تولید شده توسط شرکت  صنعت پرشین مبنا  می باشد. تقویت شده از آلومینیوم یا فولاد و پارچه های با کیفیت بالا می باشد، مواد پی وی سی پارچه، سیستم های درام ویژه طراحی شده برای هر شرایطی به شما کمک می کند.

 این نوع درب برای دهانه های بزرگتر مناسب است و برای کاربردهای سنگین طراحی شده است.

 

درب های تاشو پی وی سی با سرعت بالا، نسخه های مختلفی را ارائه می دهند، ارائه راه حل های شخصی و سفارشی برای تقریبا هر مورد درخواست. این نوع درب های سریع بازشو ، چند منظوره و برای تمام صنایع نوع، از لجستیک و شیمی برای مدیریت ترافیک و عایق مورد نیاز منطقه استفاده می شود. این طراحی انعطاف پذیر است و می تواند برای برنامه های کاربردی مختلف مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین راه حل های سفارشی یکی از مهم ترین ویژگی های ما است

 

شرکت صنعت پرشین مبنا

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.