سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تناسب اندام – لاغري – بانوان – جوان سازي – رژيم – رفع غبغب – رفع سلوليت – كاهش سايز – اكسليس – اي پي جي – بدون درد – بدون عوارض –,

مرکز تخصصی تناسب اندام و رژیم درمانی ناميک، با بهره گيری از برتــرين و پیشرفته ترین تجهــيزات و فنــاوری های نـوين مطــــرح لاغـری وزيبــايی که دارای اسـتاندارد هـــای FDA آمریکا، CE اروپا وتاییدیه وزارت بهــداشــت و درمـان ایران هستند، خدمات تخصصی تناسب اندام جهت پيكرتراشی و لاغری موضعی و زيبايی بدن، خدمات جوان سازی و زيبايی صورت و همچنین خدمات مشاوره ای رژيم درمانی را در يك محيط كاملاً تخصصی و علمی جهت بانوان محترم ارایه می نماید. از امتیازات ويژه ما، ارائه خدمات VIP توسط كادر متخصص بانو، در محيطی مدرن، آرام و امن به بانوان بزرگوار این مرز و بوم می باشد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
كلينيك ناميك

كلينيك ناميك

كلينيك ناميك
سعادت آباد – ميدان كاج – سرو شرقي – كوچه رشادت – پلاك 5 طبقه دوم – واحد 3

namikcliniclady@gmail.com
۵۱۰

توضیحات

مرکز تخصصی تناسب اندام و رژیم درمانی ناميک، با بهره گيری از برتــرين و پیشرفته ترین تجهــيزات و فنــاوری های نـوين مطــــرح لاغـری وزيبــايی که دارای اسـتاندارد هـــای FDA آمریکا، CE اروپا وتاییدیه وزارت بهــداشــت و درمـان ایران هستند، خدمات تخصصی تناسب اندام جهت پيكرتراشی و لاغری موضعی و زيبايی بدن، خدمات جوان سازی و زيبايی صورت و همچنین خدمات مشاوره ای رژيم درمانی را در يك محيط كاملاً تخصصی و علمی جهت بانوان محترم ارایه می نماید.
از امتیازات ويژه ما، ارائه خدمات VIP توسط كادر متخصص بانو، در محيطی مدرن، آرام و امن به بانوان بزرگوار این مرز و بوم می باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.