سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

-

  سفیر در سال 1390 به همت و تلاش جوانان تحصیل کرده و مستعد که شاگردان آقای برایان تریسی بودن تاسیس و اداره شده بعد از گذشت چندین سال و کسب تجربه در حوضه ساختمان و املاک گسترش پیدا کرد امروز بعد از گذشت 8سال برند سفیر تبدیل به یک از مهمترین و برترین برند های کارهای ساختمانی و ملکی گردیده است . در حال حاضر گروه املاک سفیر با انجام کلیه امور ملکی اعم از خرید ،فروش ،رهن ،اجاره ،مشارکت در ساخت و معاوضه کمک شما دوستان خواهد بود برای خرید و اجاره ای منزل شما گروه املاک سفیر با ایجاد چندین شعبه در مناطق یک ،دو و سه تهران و همچنین شعبه مازنداران آماده ارائه خدمات خوب ملکی به شما خوبان میباشد. ساخت و معماری هلدینگ سفیر آماده ارائه کلیه ی خدمات در زمینه ی ساخت و ساختن ،طراحی ،طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین شما عزیزان میباشد برآنی که کلیه خدمات ملکی شما را برای شما مرتفع سازیم امیدواریم با فعالیت خود و مستمر بتوانیم آنچه که شما خوبان نیاز دارید برطرف کنیم. ما در آکادمی آموزشی سفیر بخش دیگر هلدینگ سفیر برگزار کننده ی کلاس ها و سمینارهای آموزشی در زمینه ی فروش و باز

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
sepidehsadri@gmail.com
۳۰۲

توضیحات
 
سفیر در سال 1390 به همت و تلاش جوانان تحصیل کرده و مستعد که شاگردان آقای برایان تریسی بودن تاسیس و اداره شده بعد از گذشت چندین سال و کسب تجربه در حوضه ساختمان و املاک گسترش پیدا کرد امروز بعد از گذشت 8سال برند سفیر تبدیل به یک از مهمترین و برترین برند های کارهای ساختمانی و ملکی گردیده است .
در حال حاضر گروه املاک سفیر با انجام کلیه امور ملکی اعم از خرید ،فروش ،رهن ،اجاره ،مشارکت در ساخت و معاوضه کمک شما دوستان خواهد بود برای خرید و اجاره ای منزل شما گروه املاک سفیر با ایجاد چندین شعبه در مناطق یک ،دو و سه تهران و همچنین شعبه مازنداران آماده ارائه خدمات خوب ملکی به شما خوبان میباشد.
ساخت و معماری هلدینگ سفیر آماده ارائه کلیه ی خدمات در زمینه ی ساخت و ساختن ،طراحی ،طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین شما عزیزان میباشد برآنی که کلیه خدمات ملکی شما را برای شما مرتفع سازیم امیدواریم با فعالیت خود و مستمر بتوانیم آنچه که شما خوبان نیاز دارید برطرف کنیم.
ما در آکادمی آموزشی سفیر بخش دیگر هلدینگ سفیر برگزار کننده ی کلاس ها و سمینارهای آموزشی در زمینه ی فروش و بازاریابی ،مذاکره زبان بدن و همچنین دیجیتال مارکتینگ هستیم آموزش های زیادی را دراین زمینه با سال ها تجربه به شما نشان خواهیم داد .
بخش آکادمی آموزشی سفیر باماهنامه کامراه (سفیر موفقیت )در کنار شما خواهد بود تا مطالب بروز در زمینه ساخت و ساز طراحی و معماری را در خدمت شما عزیزان باشیم ماهنامه کامراه هرماه در کیوسک های روزنامه فروشی در خدمت شماست همچنین ماهنامه کامراه را شما می توانید بصورت دیجیتالی از سایت ما دانلود فرمایید.
دپارتمان تخفیف !مجموعه ی خوب vip sho ارائه کننده کارت های تخفیف خدمات بر کل ایران گامی دیگری برای رشد و ارتقای خدمت به شما عزیزان میباشد.
دپارتمان مهندسی و IT در زمینه تبلیغات و طراحی سایت و همچنین مشاوره ی دیجیتال مارکتینگ برای هر چه بهتر موفق شدن شما عزیزان در تجارت ها و کسب کار شما در خدمت شما عزیزان است.

 






ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.